Já vím, to je jednoduchá matematika, ale já se jen ptal, zda to dokáže cartrige sama, nebo to mám vynechat. Jde spíš o detail, ale jelikož nejsem programátor, tak se v tom tolik nevyznám. VasaMMaxinoha napsal/a:
VasaM napsal/a:
Díky a jak je to s tím zobrazením, třeba když má trasa deset km a hráč ji stihne za půl hodiny, jde nějak zobrazit, že to stihl rychlostí 2O km/h
Trpím, trpím - tento výpočet se myslím probírá v matematice v 5. třídě základní školy vzdálenost zonaA-zonaB 10km ujeta za čas 1800 sekund (hodnota z proměné) - spočítat si to snad už dokážeš sám
Pokud ne tak zavolám k vám do školy ať si to matykářka s tebou znovu probere
Jak to udělám v URWIGO?
#181
Publikováno 08 březen 2010 - 16:00
#182
Publikováno 08 březen 2010 - 20:19
marram napsal/a:
Maxinoha napsal/a:
Pro některé proměné, například vzdálenost k zóně vč. zaokrouhlení na celé metry URWIGO podporuje (použito v cartridge MarHanovy schody). S časem je to trochu složitější protože se vypočitává pro různé přístroje jinak, ale bude časem do URWIGA také zapracováno.
Jde nejak ziskat hodnotu vzdalenosti k postave, ktera ma urceny souradnice? Napada me to resit neviditelnou zonou kolem postavy, ale potrebuju akutne setrit zonama, protoze tech 7 mi nestaci.
#184
Publikováno 09 březen 2010 - 7:39
me2d09 napsal/a:
marram: popisoval jsem to o dvě stránky dříve.
Do haje, ja vedel ze sem to uz nekde cetl, jenom sem nemohl najit kde a tak brzo sem to necekal, takze sem znovu precetl asi 5 prvnich stranek tohoto tematu. Omlouvam se a hluboce se stydim.
#185
Publikováno 11 březen 2010 - 10:50
Zlaty fond slovenskych kesi - SLOVENSKE LEGENDY
GTB 100+1 kesek v prirode v Bratislave
#186
Publikováno 11 březen 2010 - 11:43
#187
Publikováno 11 březen 2010 - 11:45
Nando78 napsal/a:
mam dotaz: pre spravny beh Urwiga je potrebne pripojenie na net? alebo to ide robit aj offline? dik
Internet je potřeba pro tyto akce:
- instalace
- aktualizace
- vytváření zón
- spuštění cartridge v emulátoru
Vše ostatní možné dělat bez připojení k internetu.
#188
Publikováno 11 březen 2010 - 15:33
Zlaty fond slovenskych kesi - SLOVENSKE LEGENDY
GTB 100+1 kesek v prirode v Bratislave
#189
Publikováno 12 březen 2010 - 19:04
#190
Publikováno 12 březen 2010 - 19:10
on ten mechanismus totiž funguje tak, že v playeru žádné "interval" časovače nejsou, jenom countdown, a když je to interval, tak se automaticky spouští znovu a znovu. a soudruzi z USA okolo timerů udělali poměrně solidní designovou botu a v tomhle případě je to tak, že sice v OnTick timer zastavíš, ale hned po doběhnutí OnTicku se spustí znova.
dá se to vyřešit tak, že místo "zastavit časovač" dáš změnit typ časovače na Countdown.
což nevím jestli v urwigo jde přímo, ale uživatelský kód by byl ztimerinterval.Type = "Countdown"
"ty vaše kešky" jsou mi celkem ukradené :ep
#191
Publikováno 12 březen 2010 - 19:45
matejcik napsal/a:
to se myslím někde řešilo, že časovač nejde zastavit z časovače.... a teď mi dochází proč, dneska jsem na to koukal .e))
on ten mechanismus totiž funguje tak, že v playeru žádné "interval" časovače nejsou, jenom countdown, a když je to interval, tak se automaticky spouští znovu a znovu. a soudruzi z USA okolo timerů udělali poměrně solidní designovou botu a v tomhle případě je to tak, že sice v OnTick timer zastavíš, ale hned po doběhnutí OnTicku se spustí znova.
dá se to vyřešit tak, že místo "zastavit časovač" dáš změnit typ časovače na Countdown.
což nevím jestli v urwigo jde přímo, ale uživatelský kód by byl ztimerinterval.Type = "Countdown"
jj, řešilo se to tehdy (pro ofiko builder) tady.
#192
Publikováno 12 březen 2010 - 19:54
#194
Publikováno 12 březen 2010 - 20:30
#195
Publikováno 12 březen 2010 - 20:35
"ty vaše kešky" jsou mi celkem ukradené :ep
#196
Publikováno 12 březen 2010 - 21:02
1. dej do první větve podmínka 1 musí být splněna a zároveň podmínka 2 nesplněna. Do druhé větve obráceně a jestli chceš obě najednou tak ještě jednu větev a máš jistotu na všechny možnosti.
#197
Publikováno 13 březen 2010 - 12:10
#198
Publikováno 13 březen 2010 - 17:37
#199
Publikováno 13 březen 2010 - 17:49
to by mělo být ono. jsi si jist, že identifikátor je KES a ne třeba zitemKES ?ProKesTom napsal/a:
ad 1) to v URWIGO asi nepůjde. Zkusil jsem konstrukci "uživatelský výraz" a vlastní definice Identifikátoru, viz obrázek.
#200
Publikováno 13 březen 2010 - 19:03
V URWIGO si identifikátor můžeš nadefinovat. Tedy, pokud ho chceš použít v uživatelském výrazu, musíš nadefinovat. Jinak je náhodný. Já ho definoval jako KES.matejcik napsal/a:
to by mělo být ono. jsi si jist, že identifikátor je KES a ne třeba zitemKES ?ProKesTom napsal/a:
ad 1) to v URWIGO asi nepůjde. Zkusil jsem konstrukci "uživatelský výraz" a vlastní definice Identifikátoru, viz obrázek.
P.S.: do Geowiki jsem přidal http://wiki.geocachi.../Tvorba_Wherigo pro shromažďování finálních rad, ke kterým se např. tady dospěje. Můžete doplňovat, opravovat,.... s chutí do toho!
7 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 7 návštěvníků 0 anonymních uživatelů