Přejít na obsah


Fotka

Jak to udělám v URWIGO?


  • Zamčené téma Toto téma je zamknuto
787 odpovědí na toto téma

#181 VasaM

VasaM

    VasaM

  • Members
  • PipPipPip
  • 616 příspěvků(y)

Publikováno 08 březen 2010 - 16:00

Maxinoha napsal/a:

VasaM napsal/a:
Díky a jak je to s tím zobrazením, třeba když má trasa deset km a hráč ji stihne za půl hodiny, jde nějak zobrazit, že to stihl rychlostí 2O km/h


Trpím, trpím - tento výpočet se myslím probírá v matematice v 5. třídě základní školy vzdálenost zonaA-zonaB 10km ujeta za čas 1800 sekund (hodnota z proměné) - spočítat si to snad už dokážeš sám ;)
Pokud ne tak zavolám k vám do školy ať si to matykářka s tebou znovu probere :D

Já vím, to je jednoduchá matematika, ale já se jen ptal, zda to dokáže cartrige sama, nebo to mám vynechat. Jde spíš o detail, ale jelikož nejsem programátor, tak se v tom tolik nevyznám. VasaM
  • 0

#182 marram

marram

    marram.cz

  • Members
  • PipPipPip
  • 645 příspěvků(y)

Publikováno 08 březen 2010 - 20:19

Zkusim se pripomenout, diky:

marram napsal/a:

Maxinoha napsal/a:

Pro některé proměné, například vzdálenost k zóně vč. zaokrouhlení na celé metry URWIGO podporuje (použito v cartridge MarHanovy schody). S časem je to trochu složitější protože se vypočitává pro různé přístroje jinak, ale bude časem do URWIGA také zapracováno.


Jde nejak ziskat hodnotu vzdalenosti k postave, ktera ma urceny souradnice? Napada me to resit neviditelnou zonou kolem postavy, ale potrebuju akutne setrit zonama, protoze tech 7 mi nestaci. :)


  • 0

#183 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 09 březen 2010 - 0:06

marram: popisoval jsem to o dvě stránky dříve.
  • 0

#184 marram

marram

    marram.cz

  • Members
  • PipPipPip
  • 645 příspěvků(y)

Publikováno 09 březen 2010 - 7:39

me2d09 napsal/a:
marram: popisoval jsem to o dvě stránky dříve.


Do haje, ja vedel ze sem to uz nekde cetl, jenom sem nemohl najit kde a tak brzo sem to necekal, takze sem znovu precetl asi 5 prvnich stranek tohoto tematu. Omlouvam se a hluboce se stydim. :)
  • 0

#185 Nando78

Nando78

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 příspěvků(y)

Publikováno 11 březen 2010 - 10:50

mam dotaz: pre spravny beh Urwiga je potrebne pripojenie na net? alebo to ide robit aj offline? dik
  • 0

#186 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 11 březen 2010 - 11:43

Připojení na internet je třeba pro instalaci Urwiga, a případné jeho aktualizace. Dále je potřeba pro testování cartridge, protože emulátor vyžaduje přístup ke google mapám (bez internetu to jde spustit, ale nejde třeby hýbat panáčkem). Psát cartridge jde ale bez problémů offline. A testovat třeba na Oregonu (bude to zdlouhavé, ale jde to).
  • 0

#187 Maxinoha

Maxinoha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 146 příspěvků(y)

Publikováno 11 březen 2010 - 11:45

Nando78 napsal/a:
mam dotaz: pre spravny beh Urwiga je potrebne pripojenie na net? alebo to ide robit aj offline? dik


Internet je potřeba pro tyto akce:
- instalace
- aktualizace
- vytváření zón
- spuštění cartridge v emulátoru

Vše ostatní možné dělat bez připojení k internetu.
  • 0

#188 Nando78

Nando78

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 příspěvků(y)

Publikováno 11 březen 2010 - 15:33

dakujem velmi pekne za promptnu odpoved, tak aspon an instalaciu to nejako vyriesim :)
  • 0

#189 Coyote.cz

Coyote.cz

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 231 příspěvků(y)

Publikováno 12 březen 2010 - 19:04

Když chci zastavit časovač v v jedné větvi akce Když / jinak po splnění určité podmínky tak se sice zastaví ale jen po dobu trvání té podmínky. V tomto případě porovnání vzdálenosti, když se vzdálenost zvýší tak se časovač znovu rozběhne. Má to takhle fungovat? Časovač se natvrdo zastaví jedině když je ve zprávě po odkliknutí. V této konkrétní situaci by se dalo teoreticky vycouvat:D.

Přiložené miniatury

  • a_6.jpg

  • 0

#190 matejcik

matejcik

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 389 příspěvků(y)

Publikováno 12 březen 2010 - 19:10

to se myslím někde řešilo, že časovač nejde zastavit z časovače.... a teď mi dochází proč, dneska jsem na to koukal .e))
on ten mechanismus totiž funguje tak, že v playeru žádné "interval" časovače nejsou, jenom countdown, a když je to interval, tak se automaticky spouští znovu a znovu. a soudruzi z USA okolo timerů udělali poměrně solidní designovou botu a v tomhle případě je to tak, že sice v OnTick timer zastavíš, ale hned po doběhnutí OnTicku se spustí znova.
dá se to vyřešit tak, že místo "zastavit časovač" dáš změnit typ časovače na Countdown.
což nevím jestli v urwigo jde přímo, ale uživatelský kód by byl ztimerinterval.Type = "Countdown"
  • 0
<reklama>OpenWIG - Wherigo player pro mobilní telefony</reklama>
"ty vaše kešky" jsou mi celkem ukradené :ep

#191 wmh

wmh

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 659 příspěvků(y)

Publikováno 12 březen 2010 - 19:45

matejcik napsal/a:
to se myslím někde řešilo, že časovač nejde zastavit z časovače.... a teď mi dochází proč, dneska jsem na to koukal .e))
on ten mechanismus totiž funguje tak, že v playeru žádné "interval" časovače nejsou, jenom countdown, a když je to interval, tak se automaticky spouští znovu a znovu. a soudruzi z USA okolo timerů udělali poměrně solidní designovou botu a v tomhle případě je to tak, že sice v OnTick timer zastavíš, ale hned po doběhnutí OnTicku se spustí znova.
dá se to vyřešit tak, že místo "zastavit časovač" dáš změnit typ časovače na Countdown.
což nevím jestli v urwigo jde přímo, ale uživatelský kód by byl ztimerinterval.Type = "Countdown"


jj, řešilo se to tehdy (pro ofiko builder) tady.
  • 0
Retired slowcacher

#192 Coyote.cz

Coyote.cz

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 231 příspěvků(y)

Publikováno 12 březen 2010 - 19:54

Díky! Uživatelský kod to nevezme, v emulátoru vyhodí chybu ale po chvíli laborování se to povedlo viz. obrázek. A ještě jedna otázečka. Neexistuje někde soupis všech "kódů" které se dají použít u wherigo v uživatelský kód/výraz? Sice nejsem programátor ale metodou pokus omyl bych se třeba něco přiučil. A nebo jen odkaz na nějakou stránku třeba v Angličtině i když po Americky skoro neumím.

Přiložené miniatury

  • b.jpg

  • 0

#193 matejcik

matejcik

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 389 příspěvků(y)

Publikováno 12 březen 2010 - 20:06

ne, nic takového není. můžeš se podívat na wherigobuilder.wikispaces.com, ale to co tam je je taky velmi neúplné
  • 0
<reklama>OpenWIG - Wherigo player pro mobilní telefony</reklama>
"ty vaše kešky" jsou mi celkem ukradené :ep

#194 ProKesTom

ProKesTom

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 848 příspěvků(y)

Publikováno 12 březen 2010 - 20:30

1) vytvořím podmínku když/jinak se třemi větvemi, dvě větve s podmínkou, třetí bez. Ta bez = jinak -> vykoná se pouze, pokud nebude splněna ani jedna z podmínek. OK. Ale - co když náhodou budou splněny obě podmínky? Která větev se vykoná? 2) zóna, v ní hráč, v batohu má věc. Je podmínka "zóna obsahuje věc" pravdivá? Zpočátku jsem míval dojem, že ne, ale dnes se mi to chovalo, jako že ano.
  • 0

#195 matejcik

matejcik

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 389 příspěvků(y)

Publikováno 12 březen 2010 - 20:35

2. ano, v takovém případě je podmínka "zóna obsahuje věc" pravdivá. konkrétně může ta věc být libovolně hluboko, třeba v krabici kterou hráč drží. tohle přesně se řešilo na hanáckém eventu poměrně obšírně :e) pokud potřebuješ zkontrolovat, že je věc přímo v zóně, tak musíš dát podmínku "věc.Container == zóna" opět nevím jestli to jde zadat v urwigo přímo
  • 0
<reklama>OpenWIG - Wherigo player pro mobilní telefony</reklama>
"ty vaše kešky" jsou mi celkem ukradené :ep

#196 Coyote.cz

Coyote.cz

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 231 příspěvků(y)

Publikováno 12 březen 2010 - 21:02

ProKesTom:
1. dej do první větve podmínka 1 musí být splněna a zároveň podmínka 2 nesplněna. Do druhé větve obráceně a jestli chceš obě najednou tak ještě jednu větev a máš jistotu na všechny možnosti.
  • 0

#197 ProKesTom

ProKesTom

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 848 příspěvků(y)

Publikováno 13 březen 2010 - 12:10

ad 1) to v URWIGO asi nepůjde. Zkusil jsem konstrukci "uživatelský výraz" a vlastní definice Identifikátoru, viz obrázek. ad 2) je mi jasné, jak to obejít, ale zajímalo mne, jak se systém v takové situaci zachová. experimentálně jsem zjistil, že pokud má víc větví splněnou podmínku, vykoná se "ta nejvíc vlevo".

Přiložené miniatury

  • test-0001.jpg

  • 0

#198 Coyote.cz

Coyote.cz

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 231 příspěvků(y)

Publikováno 13 březen 2010 - 17:37

Nevím jestli jsem správně pochopil co chceš dělat ale nešlo by to takhle? edit: aha teď jsem to konečně pochopil správně:D Tak to by šlo asi takhle. Funguje i když je věc v batohu.

Přiložené miniatury

  • 2_4.jpg

  • 0

#199 matejcik

matejcik

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 389 příspěvků(y)

Publikováno 13 březen 2010 - 17:49

ProKesTom napsal/a:
ad 1) to v URWIGO asi nepůjde. Zkusil jsem konstrukci "uživatelský výraz" a vlastní definice Identifikátoru, viz obrázek.

to by mělo být ono. jsi si jist, že identifikátor je KES a ne třeba zitemKES ?
  • 0

#200 ProKesTom

ProKesTom

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 848 příspěvků(y)

Publikováno 13 březen 2010 - 19:03

matejcik napsal/a:

ProKesTom napsal/a:
ad 1) to v URWIGO asi nepůjde. Zkusil jsem konstrukci "uživatelský výraz" a vlastní definice Identifikátoru, viz obrázek.

to by mělo být ono. jsi si jist, že identifikátor je KES a ne třeba zitemKES ?

V URWIGO si identifikátor můžeš nadefinovat. Tedy, pokud ho chceš použít v uživatelském výrazu, musíš nadefinovat. Jinak je náhodný. Já ho definoval jako KES.

P.S.: do Geowiki jsem přidal http://wiki.geocachi.../Tvorba_Wherigo pro shromažďování finálních rad, ke kterým se např. tady dospěje. Můžete doplňovat, opravovat,.... s chutí do toho!
  • 0




7 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 7 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama