Přejít na obsah


Fotka

Jak to udělám v URWIGO?


  • Zamčené téma Toto téma je zamknuto
787 odpovědí na toto téma

#201 marram

marram

    marram.cz

  • Members
  • PipPipPip
  • 645 příspěvků(y)

Publikováno 15 březen 2010 - 20:01

Mam v Inventrari 9 predmetu, ktere jsou napr. oznaceny Vec A, Vec B az Vec I. Za urcitych podminek je vkladam do zon a mam moznost vzit zpet (pokud jsem zvolil spatnou zonu, apod.). A muj dotaz se tyka serazeni veci v inventari. Cim je ovlivneno? Pri startu jsou pekne podle abecedy, takze se v nich dobre orientuje, ale po vlozeni a vyzvednuti se zaradi jako prvni v sezamu. Je moznost to nejak zmenit, aby byly i pak podle abcedy?
  • 0

#202 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 15 březen 2010 - 22:43

Tohle není možné. Můžeš je akorát při vložení do inventáře všechny vyndat a zase popořadě zandat, ale bude to tak zpomalovat player (doba zpracování poroste s faktoriálem počtu předmětů), takže to tak určitě nedělej :). Navíc nikde není pořadí specifikováno a různá zařízení mohou předměty řadit různě (=pořadí položek v table Inventory nemusí odpovídat řazení co vidí hráč).
  • 0

#203 Nando78

Nando78

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 příspěvků(y)

Publikováno 10 květen 2010 - 10:54

Som si skusil vytvorit kratku Guide kesku podla urwigo navodu Prazsky hrad. Som len uzivatel PC :) Urwigo mi vyhadzuje chybu, ked vlozim prikaz "Show screen", na koniec retazca, tak ako je to v spominanom navode. Show screen (main screen) je oznacena vzkricnikom v trojuholniku. Popis to dava: "Actions overlaps window of another preceding action." Vypisalo mi to dokonca hned, pri starte. Dal som prikaz message, a za "on clicked" som dal "Show screen Main Screen". Urwigo builder som si stiahlo cca mesiac dozadu je to nejaky bug, alebo nieco pisem zle? dik

Přiložené miniatury

  • winter.jpg

  • 0

#204 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 10 květen 2010 - 11:18

Ano máš tam chybu. Protože když to teď spustíš, tvoje zpráva "na tomto místě..." se nezobrazí (resp. zobrazí ale hned to pak skočí na main screen). Řešení je to, že událost Show MainScreen provedeš až když se klikne na OK u zprávy (On Clicked). Viz přiložený obrázek.

Přiložené miniatury

  • capture.png

  • 0

#205 mh.mail

mh.mail

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 844 příspěvků(y)

Publikováno 10 květen 2010 - 11:22

Nando78: Jojo, s tím jsem ze začátku taky bojoval. Ale to je věc wherigo playeru: Nelze takovýmto způsobem za sebou řetězit více výstupů. Wherigo player je všechny provede najednou za sebou okamžitě. Ve tvém případě musíš příkazy, které se nacházejí za messageboxem vložit do části "On clicked" toho messageboxu (po kliknutí na trojúhelník se rozbalí čtvereček a můžeš tam ty příkazy přesunout). EDIT: Oops, už jsem druhej :). Ale radu máme oba stejnou.
  • 0

#206 Nando78

Nando78

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 příspěvků(y)

Publikováno 10 květen 2010 - 12:00

me2d09 a mh.mail. dakujem za rychlu odpoved. Tak to som si nevsimol. :) Zaujimave je pre mna, ze napriek tejto chybe cartridge je "pojazdna". Samozrejme funguje tak, ako popisal mh.mail, cize vsetko sa zobrazi naraz. Prerobim.dik :)
  • 0

#207 Nando78

Nando78

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 příspěvků(y)

Publikováno 13 květen 2010 - 11:10

1. ak nemam moznost online testovat cartridge, je nejaky simulator v oregone? alebo tie zony musim realne obehat s gps? 2. je nejaky limit na mnozstvo zon, postav, veci apod?
  • 0

#208 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 13 květen 2010 - 11:44

1. v Oregonu: nastavení -> Systém -> GPS -> Simulační režim pak zapni Cartridge a budeš na výchozích souřadnicích. Kliknutím na název zóny se do ní začneš pohybovat. Nejde se tak dostat do neviditelných zón. 2. počet aktivních zón se doporučuje < 8. Já doporučuji při počtu 5 a více otestovat hlavně na Oregonu 550 či alespoň 300. Počet věcí a postav omezen není.
  • 0

#209 Jahn Brown

Jahn Brown

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 příspěvků(y)

Publikováno 13 květen 2010 - 19:03

Nando78 napsal/a:
1. ak nemam moznost online testovat cartridge, je nejaky simulator v oregone? alebo tie zony musim realne obehat s gps?
2. je nejaky limit na mnozstvo zon, postav, veci apod?

Potvrzuji problém na oregonu 300 s počtem aktivních zón větším než 8. Pokud máš více zón, je třeba je přepínat.
  • 0
Není důležité zůčastnit se, ale zvítězit. J.B.

#210 Nando78

Nando78

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 příspěvků(y)

Publikováno 14 květen 2010 - 15:22

me2d09 aJahn Brown, vdaka za rady :) ad. 1. Simulacny rezim nastaveny. Spustim cartridge. Kliknem na Location, na nazov zony. Zobrazi mi vzdialenost a nic sa mi nepriblizuje. ako na to? ad 2 - budem teda pouzivat menej nez 8 zon, to nebude problem , vdaka.
  • 0

#211 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 14 květen 2010 - 17:03

1) pokračuj v klikání na název zóny, či vzdálenost. Někdy to špatně reaguje. Ale po čase klikání to začne fungovat a vzdálenost se začne zmenšovat.
  • 0

#212 Nando78

Nando78

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 příspěvků(y)

Publikováno 14 květen 2010 - 17:21

1. mrska oregon, to nejako nechce, nevadi, skusim neskor, dik. 3. Oregon mi vytuhne pri prevedeni akcie "On activity change" pri Tasku. Neviete kde by mohol byt problem?

Přiložené miniatury

  • 2m.jpg

  • 0

#213 chupito

chupito

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 212 příspěvků(y)

Publikováno 18 květen 2010 - 11:42

Ahoj, asi jen špatně hledám, ale nenašel jsem, proč mi nefunguje něco ve smyslu: local lat; lat = Player.ObjectLocation.latitude; Asi to má v urwigo jinou syntaxi, že jo?
  • 0

#214 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 18 květen 2010 - 12:13

a co na tom nefunguje? syntrax je správná bez ohledu na použitý builder.
  • 0

#215 chupito

chupito

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 212 příspěvků(y)

Publikováno 18 květen 2010 - 12:38

Píše mi to, že lat není definovaný
  • 0

#216 matejcik

matejcik

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 389 příspěvků(y)

Publikováno 18 květen 2010 - 12:39

a kde to lat používáš?
  • 0
<reklama>OpenWIG - Wherigo player pro mobilní telefony</reklama>
"ty vaše kešky" jsou mi celkem ukradené :ep

#217 chupito

chupito

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 212 příspěvků(y)

Publikováno 18 květen 2010 - 12:52

No, udělal jsem tohle (v Uživatelském kódu): local lat; lat = Player.ObjectLocation.latitude; zone.Points[1].latitude=lat-1; A říká mi to, že lat není definované
  • 0

#218 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 18 květen 2010 - 13:03

To máš chybu někde jinde, uvedený kód je správně. Komunikuj prosím dále přes SZ ať to tu nespamujeme...
  • 0

#219 Nando78

Nando78

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 příspěvků(y)

Publikováno 21 květen 2010 - 9:44

Chtel bych se podekovat vsem tvurcum Urwiga. Je to pro nas neITajtaky mimoradne pratelsky program. Podarilo se mi napsat jednu wherigovku a verim, ze ji v dohledne dobe spustim. Diky moc :)
  • 0

#220 Nando78

Nando78

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 příspěvků(y)

Publikováno 26 květen 2010 - 10:34

mam dva dotazy: 1. jde v Urwigu spravit zonu jako jeden bod? (chtel bych nechat final jako jeden bod) 2. Jak je to s uzaviranim karttridze? Staci mit v Urwigo dany prikaz "save game", nebo je nutne dat tam nejaky jiny prikaz? dekuji.
  • 0




0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama