Jak to udělám v URWIGO?
#641
Publikováno 18 září 2013 - 14:02
Pokud na tom opravdu trvas...
http://www.lua.org/manual/5.1/
#642
Publikováno 18 září 2013 - 15:19
Ja by som este dodal, ze cas je na roznych platformach lua funkciami interpretovany rozlicne. Niekedy to dava letny cas, inokedy zimny. Takze s presnymi hodinami sa pocitat prakticky neda...Blexa napsal/a:
Posunout cas v telefonu opravdu dokaze prakticky kazdy...
Pokud na tom opravdu trvas...
http://www.lua.org/manual/5.1/
#643
Publikováno 18 září 2013 - 15:51
A já dodám - Maxinoha u své Enigmy (wigo) taky měl podobné omezení. Ačkoliv jsme tam byli ve správný čas, kolegovi na mobilu WhereYouGo bralo jako čas UTC a tvrdilo, že musí ještě 2 hodiny počkat. Takže posunul čas v telefonu a jelo se.kikonan napsal/a:
Ja by som este dodal, ze cas je na roznych platformach lua funkciami interpretovany rozlicne. Niekedy to dava letny cas, inokedy zimny. Takze s presnymi hodinami sa pocitat prakticky neda...Blexa napsal/a:
Posunout cas v telefonu opravdu dokaze prakticky kazdy...
Pokud na tom opravdu trvas...
http://www.lua.org/manual/5.1/
Podobná omezení jsou podle mě opravdu zbytečná. Když se někdo chce připravit o zážitek a odehrát si to za světla, je to jeho boj.
Na druhou stranu bych ten nápad se světluškami nezavrhoval! Vždyť nemusí být po celé trase, právě že stačí jenom na začátku - uděláš skrytou zónu, do které se musí dojít, nebo z těch světlušek sestavíš nějaké číslo či písmeno, které bude nutné do cartridge zadat.
„Kdo podvádí, ochuzuje jenom sám sebe.“
http://gc.i-mh.net/ | gc@i-mh.net
#644
Publikováno 18 září 2013 - 16:22
#645
Publikováno 18 září 2013 - 16:47
„Kdo podvádí, ochuzuje jenom sám sebe.“
http://gc.i-mh.net/ | gc@i-mh.net
#646
Publikováno 18 září 2013 - 19:52
Udělátka na kešky, GEO díly: www.geotools.cz
#647
Publikováno 19 září 2013 - 9:06
#648
Publikováno 23 září 2013 - 11:38
Bookmarky: Zajímavé osudy kešek Kešky výletovky Hinty
Web: geopraha.eu regionální web Prahy
prazskychytrak.cz web o zajímavostech Prahy
#649
Publikováno 23 září 2013 - 11:56
#650
Publikováno 23 září 2013 - 12:12
Bookmarky: Zajímavé osudy kešek Kešky výletovky Hinty
Web: geopraha.eu regionální web Prahy
prazskychytrak.cz web o zajímavostech Prahy
#651
Publikováno 25 září 2013 - 9:58
Bookmarky: Zajímavé osudy kešek Kešky výletovky Hinty
Web: geopraha.eu regionální web Prahy
prazskychytrak.cz web o zajímavostech Prahy
#652
Publikováno 25 září 2013 - 10:10
To se nedá, ale nic ti nebrání v tom si pro testování vytvořit v inventáři speciální předmět (nazvaný třeba "DEBUG"), který bude mít tlačítka, pomocí nichž se v ději posuneš na libovolné místo (tzn. deaktivuje nepotřebné zóny, aktivuje potřebné, přesune předměty do požadovaných inventářů, nastaví úkoly apod.).prazskychytrak napsal/a:
Tak ještě dotaz, dá se v Urwigo sestavit cartridge od určitého místa, aby člověk nemusel při kontrolách procházet celou cartridge znovu? Dík
„Kdo podvádí, ochuzuje jenom sám sebe.“
http://gc.i-mh.net/ | gc@i-mh.net
#653
Publikováno 25 září 2013 - 10:11
#654
Publikováno 25 září 2013 - 10:13
prazskychytrak napsal/a:
Tak ještě dotaz, dá se v Urwigo sestavit cartridge od určitého místa, aby člověk nemusel při kontrolách procházet celou cartridge znovu? Dík
Ahoj, bohužel nedá - URWIGO neví/nezná tvojí časovou osu hry, takže nemůže vědět co má být v jakém stavu v určitém časovém bodě hry.
Někdo si pro testovací účely v terénu dělá navíc postavu/předmět s více tlačítky a pod každé tlačítko si dá "skok" do určitého časového bodu - tedy že si pod každé tlačítko hry dá script ve kterém si aktivuje/deaktivuje/přemístí zóny/předměty/tlačítka/atd... tak jak to v tomto místě hry má být.
#655
Publikováno 25 září 2013 - 10:26
Bookmarky: Zajímavé osudy kešek Kešky výletovky Hinty
Web: geopraha.eu regionální web Prahy
prazskychytrak.cz web o zajímavostech Prahy
#656
Publikováno 30 září 2013 - 11:26
vec = Wherigo.ZItem{ Cartridge = objCartridge, Container = nejakaZona } vec.Id = "ffd7d9d0-f436-42d0-9279-7f98307ca648" vec.Name = "Nazev veci" vec.Description = "" vec.Visible = false vec.Commands = { pouzijVec = Wherigo.ZCommand{ Text = "Prikaz na pouziti veci", CmdWith = false, Enabled = true, EmptyTargetListText = "Nic k dispozici" } } vec.Commands.pouzijVec.Custom = true [b]vec.Commands.pouzijVec .Id = "a5e724e6-d532-4887-8eef-a3073c11ff47"[/b] vec.Commands.pouzijVec.WorksWithAll = true
Problém bude asi s vec.Commands.pouzijVec .Id ? To ID bych musel generovat nějakou funkcí ?
Úplně nejlepší by bylo, kdyby i ty jednotlivé předměty šly vygenerovat dynamicky... To už bych chtěl asi moc, co?
#657
Publikováno 30 září 2013 - 12:07
1. je prakticky nemožné, aby nějaký nástroj jako Urwigo porozuměl kódu, který "dynamicky generuje" předměty - čistě proto, že způsobů, jak takový kód napsat, jsou miliony
2. tyhle "dynamické" předměty potom budou k dispozici jenom po spuštění cartridge, tedy ne v době její tvorby. Takže nebude možné je pomocí Urwigo dál modifikovat a bude potřeba dopsat ručně i všechno ostatní.
Potenciálně by to šlo přečůrat tak, že by se v Urwigo vyrobil správný počet "potěmkinovských" předmětů, a Lua kódem by se jim pak nastavily vlastnosti. Urwigo by pak umělo pracovat třeba s jedním vzorovým, a Lua kód by se postaral o okopírování funkčnosti do těch ostatních.
(malé odbočení: na téma "jak vyrobit cartridge ručně bez editoru" chci napsat článek, ale z prosté lenosti a spousty jiných starostí jsem to ještě neudělal. nicméně najde-li se pár zájemců, klidně si na to připravím "hospodskou přednášku")
"ty vaše kešky" jsou mi celkem ukradené :ep
#658
Publikováno 30 září 2013 - 12:12
#659
Publikováno 30 září 2013 - 13:09
Přesně to jsem měl na mysli.matejcik napsal/a:
Potenciálně by to šlo přečůrat tak, že by se v Urwigo vyrobil správný počet "potěmkinovských" předmětů, a Lua kódem by se jim pak nastavily vlastnosti. Urwigo by pak umělo pracovat třeba s jedním vzorovým, a Lua kód by se postaral o okopírování funkčnosti do těch ostatních.
Tak jsem to teda zkusil bez nastavení ID a v debugu mi to funguje:
aVeci = {vec1, vec2, vec3} function Init() for i = 1, #aVeci do aVeci[i].Commands = { pouzijVec = Wherigo.ZCommand{ Text = "Prikaz na pouziti veci", CmdWith = false, Enabled = true, EmptyTargetListText = "Nic k dispozici" } } aVeci[i].Commands.pouzijVec.Custom = true -- aVeci[i].Commands.pouzijVec .Id = "a5e724e6-d532-4887-8eef-a3073c11ff47" aVeci[i].Commands.pouzijVec.WorksWithAll = true end end
Je to podle Tebe OK?
EDIT: Akorát tam mám ještě problém, že tam musí být funkce pro jednotlivé předměty. Něco jako
function vec1: OnpouzijVec (target) ... end
A tyto funkce už nějak v LUA nevygeneruju, ne?
Řešila by to dědičnost, kdy předek by měl tu potřebnou metodu a dala by se volat u všech potomků, to tady ale neudělám. Nebo ano?
#660
Publikováno 30 září 2013 - 13:23
Varouch napsal/a:
aVeci = {vec1, vec2, vec3} function Init() for i = 1, #aVeci do aVeci[i].Commands = { pouzijVec = Wherigo.ZCommand{ Text = "Prikaz na pouziti veci", CmdWith = false, Enabled = true, EmptyTargetListText = "Nic k dispozici" } } aVeci[i].Commands.pouzijVec.Custom = true -- aVeci[i].Commands.pouzijVec .Id = "a5e724e6-d532-4887-8eef-a3073c11ff47" aVeci[i].Commands.pouzijVec.WorksWithAll = true end end
Je to podle Tebe OK?
to má jediný háček, že se ti tam nenastaví funkce, které ty předměty ošetřují.
musel bys doplnit něco jako: aVeci[i].OnpouzijVec = vzorovaVec.OnpouzijVec
...no a to má zase háček, že pokud ten příkaz OnpouzijVec něco dělá s tou vzorovou věcí, tak na každém tom předmětu bude zase dělat něco s tou vzorovou věcí, a ne s tou, na které je ten příkaz nastaven.
to se v Lua řeší tak, že namísto názvu věci se použije slovo "self"
např, místo:
function vzorovaVec:OnpouzijVec() vzorovaVec:MoveTo(Player) endby muselo být:
function vzorovaVec:OnpouzijVec() self:MoveTo(Player) endcož nevím, jestli Urwigo samo umí vyrobit. Pokud ne, byl by to docela šikovný přídavek do funkčnosti. A samozřejmě se to dá řešit tak, že každá instance se přepíše jako Lua příkaz....
3 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 3 návštěvníků 0 anonymních uživatelů