Proč používat/koupit PETZL GriGri
#21
Publikováno 17 červen 2013 - 11:39
http://www.petzl.com...wo-ascenders-us
A asi se pri prelejzani vetvi budu vzdy dojistovat smyckou okolo dane vetve a dynamickym pripojenim do sedaku (http://www.beal.cz/o...ip-40-75cm.html, ferratovej set nebo absorber padu).
Ted uz jen co delat pri lamani vetvi, pres ktere vede lano?
#22
Publikováno 17 červen 2013 - 18:51
A asi se pri prelejzani vetvi budu vzdy dojistovat smyckou okolo dane vetve a dynamickym pripojenim do sedaku (http://www.beal.cz/o...ip-40-75cm.html, ferratovej set nebo absorber padu).
Nejak nechapu tuhle hysterii. At mas Crolla, nebo Grigri, vzdycky musis mit jeste jeden blokant, ktery ti take cast razove sily pri padu pohlti. Nejlepsi ale je se chovat tak, aby si do lana pri stromolezeni nepadal. Podivej se na nejake arboristicke postupy a zjistis, ze v zadne neni riziko padu. Maximalne se zhoupnes.
Cim slozitejsi postup vymyslis, tim zvysujes riziko chyb.
Zkratka nainstaluj si vystupove lano co nejvyse to jde (do bezpecne rozsochy), vystoupej a pak za pomoci DRT se polohuj.
Ted uz jen co delat pri lamani vetvi, pres ktere vede lano?
Pokud by ti vystupove lano vedlo pres vetve, ktere hrozi zlomenim a tvym moznym propadem o par desitek cm/metru pri vystupu, tak ho nainstaluj jinak.
Dynamika na lezeni s blokantama mi prijde jako blbost.
#24
Publikováno 18 červen 2013 - 10:29
look_as napsal/a:
No to vysvetli ownerum, ze nemaji kese davat na silena mista.
... neni vubec snadny dostat lano nahoru tak, aby to vedlo hezky.
...
Nedávno jsme byli se Slanečkem v Rakousku a jednu keš jsme hledali na stromě hodně dlouho. Nakonec byla z určitého úhlu k zahlédnutí, ale když jsme viděli, že bychom se museli trefit asi jedenáct metrů vysoko do místa deset krát dvacet centimetrů, tak jsme to ani nezkoušeli lovit. Házeli bychom tam s tím ještě teď. Takhle jsme vzdali dvě keše.
#25
Publikováno 18 červen 2013 - 10:47
look_as napsal/a:
No to vysvetli ownerum, ze nemaji kese davat na silena mista.
Treba u GC3KG01, GC3YYCE, GC413RC nebo GC3K4NJ neni vubec snadny dostat lano nahoru tak, aby to vedlo hezky.
Ale mozna jsem jenom malo trpelivej nebo sikovnej.
ber v uvahu, ze jsou T5 kese a T5 kese. nektere jsou odlovitelne pro zacinajici T5kare, ale nektere jsou uz pro zkusenejsi...... s tim nic nenadelas.
#26
Publikováno 18 červen 2013 - 11:04
#27
Publikováno 18 červen 2013 - 11:06
look_as napsal/a:
No to vysvetli ownerum, ze nemaji kese davat na silena mista.
Treba u GC3KG01, GC3YYCE, GC413RC nebo GC3K4NJ neni vubec snadny dostat lano nahoru tak, aby to vedlo hezky.
Ale mozna jsem jenom malo trpelivej nebo sikovnej.
Souhlasím, že to není vůbec snadný - a o tom to právě je. Jako jsou jednoduché a složité mysterky. Ale není nemožný dostat lano nahoru tak, aby vedlo hezky. Kromě nahození do správného místa pak věnovat ještě pár minut napolohování lana, aby nevedlo přes deset dalších větví.
#28
Publikováno 18 červen 2013 - 11:56
#29
Publikováno 05 prosinec 2014 - 17:31
tu první neznám, ale všechny 3 ostatní mám odlovený a pokud si vzpomínám, tak všechno v pohodě. Je pravda - hážu, tkže tak kde občas mají střelci problém s větvičkama, mě to netrápí. Já zas ale mám občas problém hodit dost vysoko...
---
www.zemekoulan.com
Většina řidičů se dělí na ty, kteří objevili SUBARU a na ty, které to teprve čeká! ;-)
#30
Publikováno 07 prosinec 2014 - 9:54
tu první neznám, ale všechny 3 ostatní mám odlovený a pokud si vzpomínám, tak všechno v pohodě. Je pravda - hážu, tkže tak kde občas mají střelci problém s větvičkama, mě to netrápí. Já zas ale mám občas problém hodit dost vysoko...
na vysky to chce tezsi pytlik
1 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 1 návštěvníků 0 anonymních uživatelů