Přejít na obsah


Fotka

Jake auto


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
107 odpovědí na toto téma

#21 johniiik

johniiik

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 52 příspěvků(y)

Publikováno 03 October 2011 - 17:56

Suzuki SX4 ve skoro top výbavě za 350k nové nebo lehce ojeté (4x4). S ní (2x4) jsem už pár keší v docela horším terénu bez problémů zdolal. Spolehlivé a stále pěkné auto, uvnitř více místa než ve starých octaviích a fabiích, zavazadlový prostor byl dosud vždy dostačující. Najeto 70 000 km bez jediné závady. Určitě mohu doporučit :)
  • 0

#22 S474N

S474N

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 6522 příspěvků(y)

Publikováno 03 October 2011 - 18:28

krtci_hledaci: prosimte, zapomen na to, ze na Fabii nekdy neco bude levnyho. Ted uz je to VW, Felicie je jeste stara Skoda, ale u Fabie vsechno zacvakas brutalne. Navic koupis uplne holy auto. K te dalnici - jak casto po ni jezdis a jak rychle? Ja mam kuprikladu vykonu pod kapotou docela dost, ale i tak na dalnici davam 110, tempomat a nohu za krk. Holt nikam nespecham a diky tomuhle pristupu se dostavam realne i pod hodnoty spotreby uvedene v technicaku.
  • 0
Vložený obrázek GASP - statistiky z Geogetu na pár kliknutí (diskuze ke GASP)

UPOZORNĚNÍ- moje ICQ, Soukromé zprávy či email opravdu NESLOUŽÍ jako technická podpora.
Pro pokládání dotazů nebo rad využijte fórum (od toho tu je).

#23 krtci_hledaci

krtci_hledaci

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 250 příspěvků(y)

Publikováno 03 October 2011 - 18:45

s tou jizdou po dalnici mas pravdu, radeji jsme jezdili naokolo a po ceste dali nejake zajimave cache.
  • 0

#24 Ondrus

Ondrus

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 215 příspěvků(y)

Publikováno 03 October 2011 - 19:19

S474N napsal/a:
Ondrus: v Nemecku (a i kdekoliv jinde) bych se rozhodne radil vyhnout bazarum s turkama. Jinak idealni koupe jeteho auta je primo od majitele, ktery si schovava i veskere uctenky a muze vse dolozit.

Pořád lepší turek v německu než čech v čechách...tady máš jistý alespoň ty kilometry když už nic...:) Ale určitě máš pravdu bazary jsou zlo..boužel v dnešní době už nikdo nic poctivě nedělá....
  • 0
Hmmm tady to vypadá na keš.....a měli s tim úspěch..

#25 dub2

dub2

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 4 příspěvků(y)

Publikováno 03 October 2011 - 19:25

Suzuki SX4 4x4 mám taky. Skvělé auto, můžu jen doporučit. Mám za 2,5 roku najeto 75 000km a žádná závada. A 4x4 se na keše docela hodí.
  • 0

#26 Ondrus

Ondrus

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 215 příspěvků(y)

Publikováno 03 October 2011 - 19:27

krtci_hledaci napsal/a:
Takze v tuto chvili mam tyto auta v hledacku:
Duster = nevyhoda pri vyssich rychlostech, zprevodovane do pomala, a i kdyz to ma 6 stupnovou prevodovku tak na dalnici je to hlucne, musi to jit do vysokych otacek = vyssi spotreba, na geocaching ale super.
Hyundai i30, ta nova verze se bude prodavat az od noveho roku. Jinak dobra cena.
Fabia combi, asi s motorem 1.6 TDI 66 KW = vysoka cena, na druhou stranu pocitam ze za par let na to budou levne nahradni dily, doufam ze za podobnou cenu jako tet na FELICII, jeste zvazuji motor 1.2TSI/77KW kere jsou levnejsi ale moc o nich nevim. Jako diesel jezdi usporneji, ale pocatecni investice je dost velka a za usetrene penize pri koupi benzinu se da koupit opravdu hodne paliva. Takze zda vzit benzin nebo diesel nejsem stale rozhodnut. Dalsi pro pro benzin je ze jsou jednodussi a nepokazi se jim treba turbo. Jeste k te skodovce. Skodovka ma akci novou za starou kdy davaji slevu 40K korun pokud je clovek nejakou dobu majitelem skodovky co je starsi 10 let, coz ja splnuji.
FORD focus, taky vypada docela dobre, je za docela rozumne penize.
A tet babo rad, asi budu muset zvisit limit na 400K a nebo si vzit leasing.

Musim se přimluvit že levné díly na škodovku jsou opravdu v současné době v říši snů....holt když už je něco "fau vé" člověk si za to připlatí...já bych doporučoval forda...at si kdo chce co chce říká...měl jsem tu čest se 4 mondeama v benzínu i v dieselu a absolutní spokojenost..a díly jsou též levné.....v současné době sedlám mimo jiné Mondeo 2.2 TDCi a maximální spokojenost..koníků to má na rozdávání takže je s ním i pěkné svezení a na dálnici 120 na tempomat jedu za 5 litrů...bere krásně od spoda...bych snad už ani benzínový auto nechtěl......snad kromě časem prověřených vozů jako je škoda 100 či 120...;)
  • 0
Hmmm tady to vypadá na keš.....a měli s tim úspěch..

#27 Sedmitecka

Sedmitecka

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 917 příspěvků(y)

Publikováno 03 October 2011 - 19:55

Jaké? Co třeba...:D:D:D
  • 0

#28 Svojetice

Svojetice

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 79 příspěvků(y)

Publikováno 03 October 2011 - 20:29

Sedmitecka napsal/a:
Jaké? Co třeba...:D:D:D

S tím by se daly dobře lovit kešky na kamenitých a zablácených cestách na které si s plechovým miláčkem trofnem jen my, kačeři :D:p:)
  • 0
Ať je léto nebo zima, lovit kešky je vždy prima.

Garmin vista HCx

#29 Jelca

Jelca

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 442 příspěvků(y)

Publikováno 03 October 2011 - 20:50

Nevím no, mám osobní zkušenost s poměrně dost auty, je pravda, že jsme nemusel nikdy moc řešit cenu náhradních dílů atd, stejně tak jako koupi ojetého vozu, ale mám to asi takhle. V posledních asi 10 letech jsme vystřídal tyto vozy řazeno chronologicky: škoda Felicie 1.6 škoda Fabia 1.2 škoda Octavia I 1.8 20V škoda Octavia II 1.6 MPI VW Golf kombi 1.6 ford Focus 1.6 škoda Roomster 1.6 škoda Octavia II Combi 1.9 TDI škoda Octavia III 1.9 TDI škoda Yeti 4x4 2.0 TDI škoda Octavia III Combi 2.0 TDI nepočítám auta která jsme měl méně než měsíc. Co je z toho patrné? Nevím ... S Felicií jsem objel půl Evropy, ale byl jsme mladý, tak jsme to moc neřešil. Fabie byl průser právě kuli motoru 1.2. Nic proti fabiím, ale tenhle motor je příšernej. Octávky jsou taková pohodová klasika podle mě. Pak jsem zatoužil po Golfu a žádné auto nebylo v servisu víc než tento golf cca v 5000 závada řídící jednotky 7000 chod na 3 válce 12000 katalyzátor 18000 převodovka a pak šlo ... Focus měl perfektní podvozek, ale jeho předchozí generace mi přišla o něco méně dotažená než škodovky (proč proboha se nikam nedá dát 1,5l lahev s pitím?) Proč vestavěné rádio od Sony sice umí hlasové povely ale chrastí? Ovládání rádia pádlem pod volantem mi taky přijde horší než jak to mají třeba škodovky na volantě atd. Roomster byl takový vtip, chtěl jsme pro techniky dodávku a oni s ní jezdí do teď a jsou celkem spokojený, jinak já to vidím jako fabii s příšerným vzhledem. Pak zas něco octavií s plnou spokojeností. Yeti mě docela bavil, ale je to autíčko pro dva mladé lidi bez zavazadel. Jak vypadá zvenku robustně tak oproti Octavii Combi má kufr asi 1/5. Takže zas návrat k Octavii. Mám ji od března najeto 26 000Km a naprostá spokojenost. Po novém roce ji posunu kolegovi a přemýšlím co dál a zatím vede Superb Combi. No ale to jsem se do toho zamotal a jsem trochu OT. Takže... Muj osobní názor je že se vyplatí připlatit za naftu a hlavně že opravdu slabé motory jsou prostě opravdu slabé a i když to nepoznáš při předváděčce tak ve čtyrech kačerech v autě s věcmi a do kopce budeš jednou litovat a vzpomeneš si na mě. Je vlastně jedno co zvolíš, stejně to bude mít své zastánce a odpůrce, každý má jiné požadavky, jiné nároky, jiné priority. Já bych si třeba nikdy nekoupil Hyundai, ale neříkám že je to špatné auto. Podle mě se to nedá takhle na netu uchopit a tak jediné co mohu poradit je, udělej si čas a zkoušej, porovnávej a zas zkoušej. Navíc ani u nového auta není záruka že se povede (viz ten Golf). Ano bylo to v záruce, ale k čemu je auto stojící každý měsíc týden v servisu? Takže ti vlastně chci jen popřát hodně štěstí a pevné nervy :-) Osobně bych vzal tu dieslovou Fabii už jen díky jakému si nacionalismu, ale jak říkám, každý to vidí jinak a je to na tobě.
  • 0
Lepší být první v pekle než druhý v nebi ...

#30 Sedmitecka

Sedmitecka

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 917 příspěvků(y)

Publikováno 03 October 2011 - 21:04

Svojetice napsal/a:

Sedmitecka napsal/a:
Jaké? Co třeba...:D:D:D

S tím by se daly dobře lovit kešky na kamenitých a zablácených cestách na které si s plechovým miláčkem trofnem jen my, kačeři :D:p:)


jo, jo... taky ze svého sporťáka dělám Offroaďáka:D:D:D:D se chudák nestačí divit:D:D:D
  • 0

#31 Svojetice

Svojetice

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 79 příspěvků(y)

Publikováno 03 October 2011 - 21:08

Sedmitecka napsal/a:

Svojetice napsal/a:

Sedmitecka napsal/a:
Jaké? Co třeba...:D:D:D

S tím by se daly dobře lovit kešky na kamenitých a zablácených cestách na které si s plechovým miláčkem trofnem jen my, kačeři :D:p:)


jo, jo... taky ze svého sporťáka dělám Offroaďáka:D:D:D:D se chudák nestačí divit:D:D:D


Pak se stejně ani nedá pod vrstvou bahna poznat co je to za značku, takže nějakým designem bych si při výběru GEO auta nelámal hlavu :D
  • 0
Ať je léto nebo zima, lovit kešky je vždy prima.

Garmin vista HCx

#32 Trhac

Trhac

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2841 příspěvků(y)

Publikováno 03 October 2011 - 21:15

Svojetice napsal/a:

Sedmitecka napsal/a:
Jaké? Co třeba...:D:D:D

S tím by se daly dobře lovit kešky na kamenitých a zablácených cestách na které si s plechovým miláčkem troufnem jen my, kačeři :D:p:)

Nejlepšího auta, jaké jsem měl a jež by bylo super na geocaching, jsem se bohužel zbavil v roce, kdy byla publikována první světová keš. A dneska se už nevyrábí… :(
  • 0

RACCOON TEAM
Věk je uveden kačerský, život před nálezem první keše neplatí…


#33 Trauma_Zero

Trauma_Zero

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 příspěvků(y)

Publikováno 03 October 2011 - 21:34

V poměru cena/výkon těžko může něco konkurovat Dacii Duster. To auto se hodně povedlo.
  • 0

#34 Trhac

Trhac

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2841 příspěvků(y)

Publikováno 03 October 2011 - 21:40

Trauma_Zero napsal/a:
V poměru cena/výkon těžko může něco konkurovat Dacii Duster. To auto se hodně povedlo.

Článek s testem Duster vs. Yeti:
http://www.zavolante...ouboj-o-preziti
  • 0

RACCOON TEAM
Věk je uveden kačerský, život před nálezem první keše neplatí…


#35 Modrak

Modrak

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1401 příspěvků(y)

Publikováno 03 October 2011 - 21:41

Tak moje zkusenosti: Logan MCV nebrat. Mame to jako nakladak ve firme, na to je to za ty prachy perfektni. Ale motor na prd (1.6, vykon nic moc, zato spotreba velka), jizdni vlastnosti zadny, technologicky sotva na urovni Felicie. Proste na normalni jezdeni nic moc. Pravdepodobne pro Duster bude platit totez. U Fabie je nesmysl ze budou levne nahradni dily. Nebudou, leda kradeny. Jinak je to na servis stejny jako Oktavka nebo VW. Motor 1.6 TDI bude do Fabie dobrej, ale musis najezdit hodne aby se to vyplatilo. Motor 1.2 TSI 77kW je super bomba. Mame to ve firemni oktavce. Jede jak z praku, spotreba do 6,5. I po dalnici Praha-Brno jedu za 6,3 (rychlost kolem 130). Ve Fabii to pojede za 6. Akorat nesmis jesdit jako prase a nesmis vozit kola na strese, pak ta spotreba hodne roste. Totez plati pro 1.4 TSI. I30 ma kolega, je spokojenej, ale ma to zrejme dost drahej servis. To se nedoplatis. To je obecna vlastnost asijskejch aut. Prodaj to sice levne, ale zahojej se na servisu. Nez Focuse tak to by za stejny prachy mohla bejt i oktavka (zalezi ale na vybave) a ta je o tridu lepsi. Jinak jestli uvazujes motory jako 1.6TDI nebo 1.2 TSI tak to je momentalne v tomhle ranku naprosta spicka a cokoliv od Hyundai, Dacia, ale i vetsiny jinejch vyrobcu se na tyhle motory naprosto nechyta, a to v podsatte v zadnym parametru. Zejmena to plati pro ty TSI, to je neco neuveritelnyho. Pri rozhodovani o motoru musis vedet kolik s tim najezdis. Pak se to da spocitat, co je vyhodnejsi. Ale nejde jen o prvotni investici a projety palivo, jde i o cenu pojisteni (naftak ma obvykle vetsi obsah a drazsi povinny ruceni, zaroven je drazsi a ma tedy i vyssi havarijni pojistku).
  • 0

#36 Paja.V

Paja.V

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 516 příspěvků(y)

Publikováno 03 October 2011 - 22:10

Modrak napsal/a:
Tak moje zkusenosti:


Pod to se klidně podepíšu.

A co se týče mých zkušeností. Sám mám Octavii II 1.9TDI 77kW a nemůžu si ji vynachválit. Je to r.v. 2004 a kupoval jsem ji vloni v červnu, kdy měla najeto 178 tisíc km (pravidelně servisováno). Najeto zatím cca. 20 tisíc km a jediné, co jsem udělal, tak jsem dolil litr oleje...jinak jsem na ni ani nesáhnul. Průměrnou spotřebu (jezdím město + mimo obec) má okolo 4,5 litru (mimo obec při 90km/h je okamžitá spotřeba okolo 3,3 litru)...naberu nafty za 1.800,- a ujedu na to cca. 1.200 km. Hodně se do toho vleze - přítelkyni pravidelně stěhuju z privátu, takže velká tiskárna, peřiny, tuna květin, spousta oblečení, knížek a dalších hloupostí (známe ženské)...a vše se vleze. Chybí mi akorát šestý kvalt (s tím nic nenadělám, ale nepotřebuju to nutně) a tempomat (dá se dokoupit páčka za 1.200,- + nakódování v servisu). Klimu to má a víc nepotřebuju.

Jinak, kupovat si něco aktuálního, okamžitě jdu do TSI motoru. Jezdil jsem s Octavií II Combi (po faceliftu) s 1.4 TSI motorem a strašně moc se mi ten motor líbil. Mít na to, tak ji z fleku v téhle kombinaci koupím a nedám z ruky. Vynikající. Teď také jezdím se Seatem Alteou XL, kde je 1.2 TSI 77kW a přestože má to auto bez pár kilogramů 2 tuny, tak když nepočítám to, že nemá v nízkých otáčkách takový brutální odpich, tak je to taky super motor. Jinak, kolega dostal služebního Superba Combi a do toho jsem se po krátké projížďce zamiloval ještě víc, než do Octavie...a mít ještě víc peněz, tak to je pro mě No. 1. S TSI motorem nepřekonatelný, komfortní, spousta místu, kufr obrovský. Druhý kolega dostal Kiu Sportage. Nevím, co to má za motor...zvenku vypadá hezky, akorát vnitřní plasty jsou strašně špatné - stačí dotyk a rýha je na světě. Jet jsem s ní nejel.

Závěrem. Jasně, Škodovky stojí víc...ale pokud mám dát o něco víc, a pak se (i u staršího auta) dál nestarat, tak proč ne? Do mojí Octavie bych šel znovu., když jsem kromě pořizovací ceny do ní nic nevrazil a jezdím za pakatel.
  • 0
Oregon 450 + Topo Czech 2013 PRO

Má čeština pro Oregon x50 a aktuální FW 6.40

#37 S474N

S474N

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 6522 příspěvků(y)

Publikováno 04 October 2011 - 7:21

Jelca napsal/a:
Muj osobní názor je že se vyplatí připlatit za naftu

Ano, vzhledem k tvemu najezdu se to evidentne vyplati. Nicmene zrovna tohle je znacne individualni a uz to psal krtek vys - ten cenovy rozdil muze treba projezdit za 2 roky na benzinu.

Jelca napsal/a:
Osobně bych vzal tu dieslovou Fabii už jen díky jakému si nacionalismu, ale jak říkám, každý to vidí jinak a je to na tobě.

Nacionalismu? Ty ses nemec? :D:D

Trhac napsal/a: Článek s testem Duster vs. Yeti:
http://www.zavolante...ouboj-o-preziti

Nechapu, jak muzou porovnavat auta, kdyz jedno stoji o vice nez polovinu vic nez druhe. A nehlede na fakt, ze svetla vyska 21:18 cm hraje ve prospech Dusteru.
  • 0
Vložený obrázek GASP - statistiky z Geogetu na pár kliknutí (diskuze ke GASP)

UPOZORNĚNÍ- moje ICQ, Soukromé zprávy či email opravdu NESLOUŽÍ jako technická podpora.
Pro pokládání dotazů nebo rad využijte fórum (od toho tu je).

#38 Trauma_Zero

Trauma_Zero

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 příspěvků(y)

Publikováno 04 October 2011 - 7:36

Trhac napsal/a:

Trauma_Zero napsal/a:
V poměru cena/výkon těžko může něco konkurovat Dacii Duster. To auto se hodně povedlo.

Článek s testem Duster vs. Yeti:
http://www.zavolante...ouboj-o-preziti


Ten článek je mimo mísu, cena škodovky je skoro dvojnásobná, to tam klidně mohli přihodit pro porovnání i vojenského Hummera.
  • 0

#39 Dobesch

Dobesch

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1865 příspěvků(y)

Publikováno 04 October 2011 - 8:21

Jo motory Skoda 1.2 TSI se tvarej jako super, vykon tam je, i kdyz z vlastni zkusennosti vim, ze objem nenahradis (kolik bude zrat plne nalozene byt 77 kW Kombik pri jizde 130 na dalnici ????, ALE Svyho casu byly lidi nadseny i z HTP -- zejmena z papirovy spotreby, ktera se pak pri jizde na dalnici zacala ukazovat jako nerealna a pokud clovek HTP honil nebyl problem mit spotrebu 10L. Pak se zacaly projevovat konstrukci chyby toho motoru (blbe reseny prepousteci kanalky na olej, preskakuji rozvodove remeny, netesnici klapky) a ted nadchazi doba, kdy se lidi budou tehle aut zbavovat a nikdo je nebude chtit, protoze motory jsou ve stadiu za 5 minut smrt. No a ted to ALE u 1.2 TSI --teda spon z toho, co mi rikal servisman od Skody --- Pryc jsou doby, kdy se do valcu vkladaly vlozky z odolnejsiho materialu. V motorech TSI se valce timto materialem pouze povrchove upravuji - tzn neni tam zadna vlozka co by se dal vymenit. No a vzhledem k tomu, ze dochazi k oteru ..tak ma motor 1.2 TSI jako predepsany servisni ukon po 100K vymenu "polomotoru" -- proste sama Skodovka (ci WV) defakto narizuje po 100K vymenit blok motoru.
  • 0
HTC Desire -- LocusPro + WhereYouGo + Geoquack Nokia 6230i + Evolve Itraxx -- Handy Geocaching a OpenWIG

#40 S474N

S474N

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 6522 příspěvků(y)

Publikováno 04 October 2011 - 9:21

Dobesch napsal/a:objem nenahradis


Tohle je asi nejzasadnejsi veta. On je totiz rozdil jezdit s sestivalcem na "lechtani plynu" 2,5-3 tisice otacek nebo tocit nejakej "umiracek" trojhrnek kdovi na kolik. A samozrejme, ze se to projevi i na zivotnosti takoveho motoru.
  • 0
Vložený obrázek GASP - statistiky z Geogetu na pár kliknutí (diskuze ke GASP)

UPOZORNĚNÍ- moje ICQ, Soukromé zprávy či email opravdu NESLOUŽÍ jako technická podpora.
Pro pokládání dotazů nebo rad využijte fórum (od toho tu je).




1 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 1 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama