Přejít na obsah


Fotka

Jake auto


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
107 odpovědí na toto téma

#41 Modrak

Modrak

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 401 příspěvků(y)

Publikováno 04 říjen 2011 - 9:29

No tak mozna se tim napred projed. Zatizeny auto neni problem, problem jsou jen ty kola na strese, to fakt je pruser. Srovnani s HTP je naprosto mimo misu. Pravidlo ze objem nicim nenahradis plati dokud se drzis atmosferickejch motoru. Pak samozrejme vsechny triky jsou na prd a v realu nefungujou. Pak mas spoustu tech mloobjemovejch motoru s papirove velkym vykonem kterej realne nemaj. Preplnovany motory jsou neco jinyho, tam ten vetsi objem v podstate udelas tim turbem (dostanes tam vic smesi). U motoru se nedivej na vykon, ale na kroutak a jeho prubeh. Pak pochopis o cem ty TSI motory jsou. HTP mas ve 130 na dalsici vytoceny do silenejch otacek aby se drzelo tam kde to vubec da nejakej kroutak. K TSI mas sestikvalt, pri 130 to toci 2800 otacek a vyjede to na tu sestku i vsechny kopce na D1, protoze plnej kroutak to ma i v nizkejch otackach. Spotreba zalezi na ridici. Muzes s tim jezdit za 6 i za 8. Nevim co to zere plne nalozeny v Oktavce, ale pomerne dobre mam vyzkousenou 1.4 TSI v Superbu se ctyrma lidma a plnym autem na dovolenou. Prumer na Sardinii a zpatky 7.3 a to se jelo i po nemeckejch dalnicich, chvilema i 200 :-) Ale hlavne ten jizdni komfort, cistej zatah, linearni zrychleni, pruznost, to proste je neco neuveritelnyho. Tohle ani neni o spotrebe, tyhle motory si musis umet vychutnat. Jedina otazka je fakt co to vydrzi. Teoreticky VW tvrdi ze vsechny motory ma delany na 300 tisic, ale to se uvidi. Ja s tim tolik nenajedu, me by stacilo kdyz to vydrzi 200.
  • 0

#42 jarlok

jarlok

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 38 příspěvků(y)

Publikováno 04 říjen 2011 - 9:35

IMHO novy auto = skoda penez. Chce si to dat trochu prace a najit si neco slusnyho v Nemecku a privezt si to (nebo nechat si to privezt) Pochvalny ody na Octavky apod. muze pet jen ten, kdo se nesvez v necem jinym :o Naftu nikdy - kdyz uz setrit , tak LPG :P Na GC bych preferoval 4-kolku, zminovana SX4 je lepsi auto nez na prvni pohled vypada :o Yetti za 2xtolik penez se muze jit bodnout A vubec SUBARU rulez :P
  • 0

#43 krtci_hledaci

krtci_hledaci

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 250 příspěvků(y)

Publikováno 04 říjen 2011 - 10:16

Jako pro me je zajimava ta akce starou za novou u skodovky. Mam feldu a ziskat slevu 40 nebo 60K se muze vyplatit. Jeste se poptam znamich, zda nekdo nevi o nejake starsi oktavce, ne z bazaru, nejlepe od nejakeho starsiho dedecka :-) a pak uvidim.
  • 0

#44 mirotiro

mirotiro

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 094 příspěvků(y)

Publikováno 04 říjen 2011 - 10:27

Když to tu tak sleduju, tak něco málo k pohonné jednotce... Pokud budete tankovat u nás doma bursíkovo zelený sračky, tak nebrat diesla moderní konstrukce, ucpávají se vstřiky... osobně se ohlížím v relaci do 100k, takže nějaká ojetina s benzínem a šoupnout do ní LPG... případně něco nalíznout... duster 4x4 benzín, arktika, skoro plná výbava navíc (nášlapy, dekly, rám) + LPG je něco málo přes 400k jinak jsem koukal na Hondu CR-V, případně Subaru forester s 2.0 motorama... má s nima někdo zkušenost a jezdí tu někdo případně s dusterem? zatím o něm každej jen píše, ale konkrétní zkušenost je něco jiného...
  • 0

#45 Vitásek-10379

Vitásek-10379

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 51 příspěvků(y)

Publikováno 04 říjen 2011 - 11:14

kdybyste někdo měli zájem o Chevrolet Captiva , stáří 4,5 roku , první majitel , automat najeto 60 tis km , bude brzy k mání ...B)
  • 0
VitáSek Oregon 550 , Oregon 300 , Nuvi 760 , GPSMAP 278 C
...jedině geocaching , yachting , čtyřkolky a motorky :-)...

#46 Dobesch

Dobesch

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 865 příspěvků(y)

Publikováno 04 říjen 2011 - 11:19

Jo Subaru Forester to je jiny kafe ...jen uz nevim zda ma Subaru stale jeste staly pohon 4*4 nebo uz ma taky nejakej automatizovanej pripojovak. Jinak co se tyce nafty tak to je samozrejme pravda pravdouci. Nafta prodavana v CR je az na jednu nebo dve vyjimky silenej smejd. Je az s podivem, ze se puvodne uvadela zivotnost common railu stejan jako zivotnost motoru, dnes se pravda uvadi zivotnost common-railu cca 250K, ale skoro vsichni co provozuji tyto motory v CR a tankuji "obycejnou" naftu meni common-rail +- kolem 150K Navic treba v pripade Shellu este navic predrazenej smejd a v pripade jejich premiove nafty ....to je bez komentare - laboratorni testy prokazaly, ze je prakticky stejna jako ta jejich normalni. Jen je drazsi. A kupodivu nafta s tim samym prodejnim nazvem je v Nemecku "uplne" jina. Snad jedinna nafta srovnatelna s "kapitalistickou" naftou je VERVA DIESEL od Benziny - jak podle testu ( a to sem se i bavil z lidma z laboratore) tak i pocitove v aute. Kdyz vezmu Plnou nadrz Vervy ujedu na jednu nadrz cca o 100 Km vic (zkousel sem to parkrat na prakticky stejny trase a prekticky stejne nalozenej). Je sice o korunu na litr drazsi, ale v mem pripade je tem 100km = 7litrum a pri 70l nadrzi to mam cca 230 Kc oproti 70 Kc co zaplatim u pumpy navic. Takze usetrim jak primo, tak i neprimo -- vstriky na common railu a podobne.
  • 0
HTC Desire -- LocusPro + WhereYouGo + Geoquack Nokia 6230i + Evolve Itraxx -- Handy Geocaching a OpenWIG

#47 Ondrus

Ondrus

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 215 příspěvků(y)

Publikováno 04 říjen 2011 - 11:51

Pro ty co se pořád oháněj plynem musím říct že v moderním autě LPG taky žádná výhra neni...plyn je taky plnej hnusů a vstřikovací jednotka to špatně nese....takže ply se stříkačkou bych též nebral.....a nafta...no chce to holt vědět a nebrat každou hnusku od globusu...;)
  • 0
Hmmm tady to vypadá na keš.....a měli s tim úspěch..

#48 Ondrus

Ondrus

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 215 příspěvků(y)

Publikováno 04 říjen 2011 - 11:53

S474N napsal/a:

Dobesch napsal/a:objem nenahradis


Tohle je asi nejzasadnejsi veta. On je totiz rozdil jezdit s sestivalcem na "lechtani plynu" 2,5-3 tisice otacek nebo tocit nejakej "umiracek" trojhrnek kdovi na kolik. A samozrejme, ze se to projevi i na zivotnosti takoveho motoru.

Velká pravda je zde řečena...když trojválec tak jedině Warťase.....
  • 0
Hmmm tady to vypadá na keš.....a měli s tim úspěch..

#49 jarlok

jarlok

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 38 příspěvků(y)

Publikováno 04 říjen 2011 - 11:54

Forester ma samozrejme staly pohon 4x4, jina vec je distribuce vykonu na napravy, tam je to slozitejsi 4x4 byt i odpojovatelne je k nezaplaceni. Mam osobni zkusenost a srovnani predokolky se ctyrkolkou. Uz bych nic jineho nez 4x4 nechtel.
  • 0

#50 jarlok

jarlok

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 38 příspěvků(y)

Publikováno 04 říjen 2011 - 11:56

Ondrus napsal/a:
Pro ty co se pořád oháněj plynem musím říct že v moderním autě LPG taky žádná výhra neni...plyn je taky plnej hnusů a vstřikovací jednotka to špatně nese....takže ply se stříkačkou bych též nebral.....a nafta...no chce to holt vědět a nebrat každou hnusku od globusu...;)



S tim LPG mas nejakou zkusenost nebo jsi to nekde zaslech? Ja tu zkusenost mam a nemuzu si to vynachvalit.
  • 0

#51 Ondrus

Ondrus

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 215 příspěvků(y)

Publikováno 04 říjen 2011 - 12:02

jarlok napsal/a:

Ondrus napsal/a:
Pro ty co se pořád oháněj plynem musím říct že v moderním autě LPG taky žádná výhra neni...plyn je taky plnej hnusů a vstřikovací jednotka to špatně nese....takže ply se stříkačkou bych též nebral.....a nafta...no chce to holt vědět a nebrat každou hnusku od globusu...;)



S tim LPG mas nejakou zkusenost nebo jsi to nekde zaslech? Ja tu zkusenost mam a nemuzu si to vynachvalit.

Měl jsem tu čest ze dvěma plynoauty s karburátorem....a to nebyl problém...na druhou stranu sem měl zkušenost se dvěma stříkačkama na plyn...a to bylo co půl roku to čištění trysek....já sem teda dost obecně dieslomil...takže jsem asi trochu zaujatej.....navíc mě na plynácíci štve že ti ta nádrž blokuje cenné místo například v kufru a tak.....
  • 0
Hmmm tady to vypadá na keš.....a měli s tim úspěch..

#52 Dobesch

Dobesch

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 865 příspěvků(y)

Publikováno 04 říjen 2011 - 12:08

Jo 4*4 je 4*4 jenze se me nejak nelibi ty Automaticke pripojovani --takhle hezky rucne to je podle meho gusta. Mam totiz obavy abych nedopadl jako se zapnutym TLC nebo jak se ten protiprokluz jmenuje --nez si to elektronika prechroustala tak sem v tom kopci na snehu zustal viset. Pomohl az druhy pokus s vypnutou elektronikou. Se slzou v oku vzpominam na UAZ 4*4 hezky rucne pripojitelna predni naprava a kdyz tak jeste redukce a jelo to a jelo. A kdyz bylo nejhur, tak Jednicku, rucni plyn, vystoupit a zatlacit --prece jen ten tankondom u Rokytnice mel svoje hlubiny
  • 0
HTC Desire -- LocusPro + WhereYouGo + Geoquack Nokia 6230i + Evolve Itraxx -- Handy Geocaching a OpenWIG

#53 jarlok

jarlok

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 38 příspěvků(y)

Publikováno 04 říjen 2011 - 12:18

Jezdim se strikackou na LPG 2 roky bez jakychkoliv problemu. Nadrz misto rezervy, takze zadne misto v kufru mi to nebere :D
  • 0

#54 jarlok

jarlok

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 38 příspěvků(y)

Publikováno 04 říjen 2011 - 12:20

Dobesch napsal/a:
Jo 4*4 je 4*4 jenze se me nejak nelibi ty Automaticke pripojovani --takhle hezky rucne to je podle meho gusta. Mam totiz obavy abych nedopadl jako se zapnutym TLC nebo jak se ten protiprokluz jmenuje --nez si to elektronika prechroustala tak sem v tom kopci na snehu zustal viset. Pomohl az druhy pokus s vypnutou elektronikou.


Jasne ze trvaly nahon je lepsi, ale taky drazsi provoz :P
  • 0

#55 BellaUH

BellaUH

    ***

  • Members
  • PipPipPip
  • 486 příspěvků(y)

Publikováno 04 říjen 2011 - 13:00

jarlok napsal/a: Nadrz misto rezervy, takze zadne misto v kufru mi to nebere :D

A rezerva doma v garáži? Nebo zabírá místo v kufru?
  • 0
Pro někoho to už není hra, ale soutěž. Ta ale nebude mít vítěze.

#56 jarlok

jarlok

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 38 příspěvků(y)

Publikováno 04 říjen 2011 - 14:04

Vetsinou ji vozim v kufru, ale kdyz potrebuju misto, necham ji v garazi a vezu jen nejakej ten sprej na defekty
  • 0

#57 hrouda

hrouda

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 144 příspěvků(y)

Publikováno 04 říjen 2011 - 14:32

Dobesch napsal/a:
dnes se pravda uvadi zivotnost common-railu cca 250K, ale skoro vsichni co provozuji tyto motory v CR a tankuji "obycejnou" naftu meni common-rail +- kolem 150K


Praktická zkušenost s "mými" auty:
- Renault Megane 1.5 dCi ... 205 000 km bez jakéhokoli problému se vstřikováním (pak ho zaměstnavatel prodal)
- Opel Vivaro (aka Renault Traffic) 1.9 dci ... aktuálně má na tachometru 215 000 km a stále bez problému se vstřiky

V obou případech jsem tankoval naftu kde se dá, často i v "jézéďáckých" a jiných ne-zcela-důvěryhodných pumpách. Na "značkových" pumpách spíše výjimečně.

Nevím o nikom, komu by odešlo vstřikování. Turbo, váha vzduchu, EGR ... to ano, ale samotný common rail ne.
  • 0

#58 Ondrus

Ondrus

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 215 příspěvků(y)

Publikováno 04 říjen 2011 - 14:41

jarlok napsal/a:
Jezdim se strikackou na LPG 2 roky bez jakychkoliv problemu. Nadrz misto rezervy, takze zadne misto v kufru mi to nebere :D

No ale rezervu musíš mír v kufru volně loženou a nebo jí s sebou nevozit vůbec....a to podle mě neni příliš dobré řešení....
  • 0
Hmmm tady to vypadá na keš.....a měli s tim úspěch..

#59 ReVIZ

ReVIZ

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 544 příspěvků(y)

Publikováno 04 říjen 2011 - 14:55

Dobesch napsal/a:
Snad jedinna nafta srovnatelna s "kapitalistickou" naftou je VERVA DIESEL od Benziny - jak podle testu ( a to sem se i bavil z lidma z laboratore) tak i pocitove v aute. Kdyz vezmu Plnou nadrz Vervy ujedu na jednu nadrz cca o 100 Km vic (zkousel sem to parkrat na prakticky stejny trase a prekticky stejne nalozenej). Je sice o korunu na litr drazsi, ale v mem pripade je tem 100km = 7litrum a pri 70l nadrzi to mam cca 230 Kc oproti 70 Kc co zaplatim u pumpy navic. Takze usetrim jak primo, tak i neprimo -- vstriky na common railu a podobne.


Jo to je pravda - sice je to z r. 2008, ale myslím si že se toho moc nezměnilo... http://auto.idnes.cz...41_automoto_fdv
  • 0

#60 S474N

S474N

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 6 522 příspěvků(y)

Publikováno 04 říjen 2011 - 19:19

Ondrus napsal/a:
No ale rezervu musíš mír v kufru volně loženou a nebo jí s sebou nevozit vůbec....a to podle mě neni příliš dobré řešení....

Vzdyt psal, ze kdyztak vozi sprej - mozna by sis mel nastudovat vyhlasku. ;)
  • 0
Vložený obrázek GASP - statistiky z Geogetu na pár kliknutí (diskuze ke GASP)

UPOZORNĚNÍ- moje ICQ, Soukromé zprávy či email opravdu NESLOUŽÍ jako technická podpora.
Pro pokládání dotazů nebo rad využijte fórum (od toho tu je).




1 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 1 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama