Jake auto
#41
Publikováno 04 říjen 2011 - 9:29
#42
Publikováno 04 říjen 2011 - 9:35
#43
Publikováno 04 říjen 2011 - 10:16
#44
Publikováno 04 říjen 2011 - 10:27
#45
Publikováno 04 říjen 2011 - 11:14
...jedině geocaching , yachting , čtyřkolky a motorky :-)...
#46
Publikováno 04 říjen 2011 - 11:19
#47
Publikováno 04 říjen 2011 - 11:51
#48
Publikováno 04 říjen 2011 - 11:53
Velká pravda je zde řečena...když trojválec tak jedině Warťase.....S474N napsal/a:
Dobesch napsal/a:objem nenahradis
Tohle je asi nejzasadnejsi veta. On je totiz rozdil jezdit s sestivalcem na "lechtani plynu" 2,5-3 tisice otacek nebo tocit nejakej "umiracek" trojhrnek kdovi na kolik. A samozrejme, ze se to projevi i na zivotnosti takoveho motoru.
#49
Publikováno 04 říjen 2011 - 11:54
#50
Publikováno 04 říjen 2011 - 11:56
Ondrus napsal/a:
Pro ty co se pořád oháněj plynem musím říct že v moderním autě LPG taky žádná výhra neni...plyn je taky plnej hnusů a vstřikovací jednotka to špatně nese....takže ply se stříkačkou bych též nebral.....a nafta...no chce to holt vědět a nebrat každou hnusku od globusu...
S tim LPG mas nejakou zkusenost nebo jsi to nekde zaslech? Ja tu zkusenost mam a nemuzu si to vynachvalit.
#51
Publikováno 04 říjen 2011 - 12:02
Měl jsem tu čest ze dvěma plynoauty s karburátorem....a to nebyl problém...na druhou stranu sem měl zkušenost se dvěma stříkačkama na plyn...a to bylo co půl roku to čištění trysek....já sem teda dost obecně dieslomil...takže jsem asi trochu zaujatej.....navíc mě na plynácíci štve že ti ta nádrž blokuje cenné místo například v kufru a tak.....jarlok napsal/a:
Ondrus napsal/a:
Pro ty co se pořád oháněj plynem musím říct že v moderním autě LPG taky žádná výhra neni...plyn je taky plnej hnusů a vstřikovací jednotka to špatně nese....takže ply se stříkačkou bych též nebral.....a nafta...no chce to holt vědět a nebrat každou hnusku od globusu...
S tim LPG mas nejakou zkusenost nebo jsi to nekde zaslech? Ja tu zkusenost mam a nemuzu si to vynachvalit.
#52
Publikováno 04 říjen 2011 - 12:08
#53
Publikováno 04 říjen 2011 - 12:18
#54
Publikováno 04 říjen 2011 - 12:20
Dobesch napsal/a:
Jo 4*4 je 4*4 jenze se me nejak nelibi ty Automaticke pripojovani --takhle hezky rucne to je podle meho gusta. Mam totiz obavy abych nedopadl jako se zapnutym TLC nebo jak se ten protiprokluz jmenuje --nez si to elektronika prechroustala tak sem v tom kopci na snehu zustal viset. Pomohl az druhy pokus s vypnutou elektronikou.
Jasne ze trvaly nahon je lepsi, ale taky drazsi provoz
#55
Publikováno 04 říjen 2011 - 13:00
A rezerva doma v garáži? Nebo zabírá místo v kufru?jarlok napsal/a: Nadrz misto rezervy, takze zadne misto v kufru mi to nebere
#56
Publikováno 04 říjen 2011 - 14:04
#57
Publikováno 04 říjen 2011 - 14:32
Dobesch napsal/a:
dnes se pravda uvadi zivotnost common-railu cca 250K, ale skoro vsichni co provozuji tyto motory v CR a tankuji "obycejnou" naftu meni common-rail +- kolem 150K
Praktická zkušenost s "mými" auty:
- Renault Megane 1.5 dCi ... 205 000 km bez jakéhokoli problému se vstřikováním (pak ho zaměstnavatel prodal)
- Opel Vivaro (aka Renault Traffic) 1.9 dci ... aktuálně má na tachometru 215 000 km a stále bez problému se vstřiky
V obou případech jsem tankoval naftu kde se dá, často i v "jézéďáckých" a jiných ne-zcela-důvěryhodných pumpách. Na "značkových" pumpách spíše výjimečně.
Nevím o nikom, komu by odešlo vstřikování. Turbo, váha vzduchu, EGR ... to ano, ale samotný common rail ne.
#58
Publikováno 04 říjen 2011 - 14:41
No ale rezervu musíš mír v kufru volně loženou a nebo jí s sebou nevozit vůbec....a to podle mě neni příliš dobré řešení....jarlok napsal/a:
Jezdim se strikackou na LPG 2 roky bez jakychkoliv problemu. Nadrz misto rezervy, takze zadne misto v kufru mi to nebere
#59
Publikováno 04 říjen 2011 - 14:55
Dobesch napsal/a:
Snad jedinna nafta srovnatelna s "kapitalistickou" naftou je VERVA DIESEL od Benziny - jak podle testu ( a to sem se i bavil z lidma z laboratore) tak i pocitove v aute. Kdyz vezmu Plnou nadrz Vervy ujedu na jednu nadrz cca o 100 Km vic (zkousel sem to parkrat na prakticky stejny trase a prekticky stejne nalozenej). Je sice o korunu na litr drazsi, ale v mem pripade je tem 100km = 7litrum a pri 70l nadrzi to mam cca 230 Kc oproti 70 Kc co zaplatim u pumpy navic. Takze usetrim jak primo, tak i neprimo -- vstriky na common railu a podobne.
Jo to je pravda - sice je to z r. 2008, ale myslím si že se toho moc nezměnilo... http://auto.idnes.cz...41_automoto_fdv
#60
Publikováno 04 říjen 2011 - 19:19
Vzdyt psal, ze kdyztak vozi sprej - mozna by sis mel nastudovat vyhlasku.Ondrus napsal/a:
No ale rezervu musíš mír v kufru volně loženou a nebo jí s sebou nevozit vůbec....a to podle mě neni příliš dobré řešení....
UPOZORNĚNÍ- moje ICQ, Soukromé zprávy či email opravdu NESLOUŽÍ jako technická podpora.
Pro pokládání dotazů nebo rad využijte fórum (od toho tu je).
1 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 1 návštěvníků 0 anonymních uživatelů