Přejít na obsah


Fotka

Zas jeden dotazník - prosím, prosím


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
97 odpovědí na toto téma

#1 Rys Javorice

Rys Javorice

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 49 příspěvků(y)

Publikováno 15 září 2014 - 13:37

Dobrý den vážení geokolegové,

v současné době studuji na Ekonomicko-správní fakultě České zemědělské univerzity na navazujícím magisterském studiu (dálkové studium) a to mi hnedle bude půl století.

 

     Pro potřeby mé diplomové práce bych Vás tímto rád požádal o vyplnění krátkého dotazníku, resp. zodpovězení několika jednoduchých otázek týkající se dopravních nehod. Výsledky tohoto dotazníku budou sloužit jako jeden z podkladů pro moji diplomovou práci, právě na téma dopravní nehody, jejich příčiny a následky.

 

http://www.survio.co...S1N5F1W9V9O8N3U

 

 


  • -1
Ať Vás signál provází!

#2 Arne1

Arne1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 4 290 příspěvků(y)

Publikováno 15 září 2014 - 13:44

Hmmm, docela bych řekl že dotaznímk vychází z mylných předpokladů.


  • 3

#3 Smrk

Smrk

    proti proudu

  • Members
  • PipPipPip
  • 4 547 příspěvků(y)

Publikováno 15 září 2014 - 14:23

Podle mě je ten dotazník hodně fádní na získání vysokoškolského titulu. To je spíš nějaká středoškolská odborná činnost. Třeba jak autor přišel na to dělení obcí do patnácti tisíc a nad patnáct tisíc?


  • 2

#4 phrkt

phrkt

    věčný rejpálek

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 044 příspěvků(y)

Publikováno 15 září 2014 - 14:25

Taky mně tam u otázek chybí možnost "nevím".


  • 0

#5 Arne1

Arne1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 4 290 příspěvků(y)

Publikováno 15 září 2014 - 14:29

Podle mého je podstatnější styl jízdy než nějaká rychlost. Když pojedu 40 po náledí v provozu, tak se vybourám dříve než při 80 za sucha a na prázdné silnici. Jaká je tam značka na to nemá vůbec žádný vliv.