Jestli můžu, zeptal bych se na to, proč by měl zakladatel pwt řešit dopravní předpisy a parkování?
Přece každý řidič ví, kde může a kde nemůže zastavit a stát. A pokud nedodržuje pravidla sil. provozu, je to jeho zodpovědnost. Za to zakladatel pwt přece nemůže...
To je výmluva z kategorie "Norimberk". Při zakládání keše (no, vlastně při čemkoli...) by měl člověk přemýšlet, jak se to projeví navenek. Takové "collateral damage". Pokud negativa budou malicherně malá, budiž; jinak zapracovat na minimalizaci, anebo nedělat.
Pokud převáží individuální zájem, pokud je pro autora vlastní zájem podstatnější, dojde ke konfliktům. A pokud je owner nějaký konzumní "po mně potopa", nějaký "JÁ I.", pak je konfliktů spousta.
PWT není než ochcávka typu lanovky na třítisícovku - taky budeš na vrcholku, že jo. Něco chci - spoustu odlovů (všimněte si, že neříkám okřídlené slovo "body" - to je totiž nepřesné), a tak si "trošku" pomůžu. Keše loženě uložené co dvěstě metrů u pohodlné komunikace se přece jen loví snadněji než když budou roztroušené po lese jedna na km2. A když jsem ochoten si takhle trošku pomoci, pomohu si trošku i s dalšími věcmi okolo, co mě omezují, komplikují mi moji... no, snahu snad ne; můj cíl. Třeba dopravní předpisy. Slušné chování. Pravidla tý hry, co hraju. Pravidlo o nenápadnosti. Poškozování okolí.
Myslete na to, že v téhle chvíli (PWT) jsme VIDĚT.
Pořád tu probíráme třeba žabičky, nebo další negativa spojená s PWT. Je třeba si uvědomit, že bez PWT by se nedělaly. Eo ipso, špatné je PWT, neb je špatné, co z něj pochází. TO JE CELÉ. Není to o baví nebaví; mě třeba bavily mé oběhy; to ale na věci nic nemění.
Tento příspěvek byl upraven od Citecka: 13 listopad 2014 - 11:13