Už ho mám v telefonu, ale nějak nevím co s tím. Staženou cartridge nemůžu nahrát a obrázky tam taky nejsou, šipka taky ne, tak mi to připadá zatím jako takový nezralý udělátko, ale je vidět, že je za tím hafo práce. Počkám si asi na pozdější verzi se kterou se dá pracovat... nebo je to jinak?matejcik napsal/a:
<reklama>
OpenWIG je v javě!
</reklama>
groundpeak spustil wherigo
#101
Publikováno 09 duben 2008 - 17:08
#102
Publikováno 09 duben 2008 - 17:10
#103
Publikováno 09 duben 2008 - 17:18
jj, pročítal jsem si ted vlákno a je to fakt supr projekt. nechápu proč GS nepřišel s java aplikací sám. Držím palce.matejcik napsal/a:
je to opravdu tak, je to nezralý udělátko.
ale zraje celkem rychle ;e)
#104
Publikováno 16 duben 2008 - 19:45
#105
Publikováno 16 duben 2008 - 19:49
#106
Publikováno 16 duben 2008 - 20:16
#107
Publikováno 17 duben 2008 - 8:28
#109
Publikováno 17 duben 2008 - 14:45
#110
Publikováno 23 duben 2008 - 10:29
Něco mám rozpracovaného, ale čekám na použitelné OpenWIG.Czecho Cowboy napsal/a:
Tak plánuje už někdo pražskou wherigo?
#111
Publikováno 23 duben 2008 - 10:31
#112
Publikováno 23 duben 2008 - 10:58
"ty vaše kešky" jsou mi celkem ukradené :ep
#113
Publikováno 23 duben 2008 - 11:05
Pro PPC by se naopak neměly linkovat popisy a volání sekvence tónů pro Colorado (FDL). Tedy, teoreticky by neměly, ale něco nefunguje, protože pokud pak cartridge zavolá tento typ tónu na PPC, tak cartridge spadne do vyjímky, zatímco při zavolání neexistujícího WAV souboru u Colorada pád nenastane. Zřejmě jde o bug v kompilátoru. Ale to sem nepatří, to jen tak na okraj...
sobikovi napsal/a:
Jaký je rozdíl ve hře stažené pro Colorado nebo PocketPC?
#114
Publikováno 23 duben 2008 - 11:09
#115
Publikováno 23 duben 2008 - 11:16
Mion napsal/a:
matejcik: Bude generovat OpenWig kompatibilní gws soubor (ukládání rozehrané hry a pro unlocknutí dohrané hry)? Případně, bude k dispozici pro tvůrce cartridgí i GWL log? Díky za info.
nějakou formu logování tam asi dám. co se týká kompatibilního gws, s tím bude asi větší legrace - protože oficiální Player toho ukládá výrazně víc, než je v OpenWIGu potřeba. ale bavili jsme se o tom s Mimonem a nejspíš to půjde nějak nasimulovat.
zatím je větší problém v tom, aby to vůbec nějak ukládalo.
"ty vaše kešky" jsou mi celkem ukradené :ep
#116
Publikováno 23 duben 2008 - 13:52
Mion napsal/a:
matejcik: Bude generovat OpenWig kompatibilní gws soubor (ukládání rozehrané hry a pro unlocknutí dohrané hry)? Případně, bude k dispozici pro tvůrce cartridgí i GWL log? Díky za info.
Vytvorit GWS jen pro potreby pro unlocknuti hry je trivialni , ale stejny ucel splni i rucne zadany odemykaci kod..
Jak pise matejcik, pro potreby OpenWIG ten GWS format neni uplne prakticky. Ale na druhou stranu, pokud by OpenWIG sejvoval do sveho vlastniho formatu, tak by se teoreticky dal udelat nejaky konvertor do .GWS.
#118
Publikováno 23 duben 2008 - 20:13
Zřejmě analogicky jako pomocí unlock kódu - protože je v něm obsažen.matejcik napsal/a:
jak vůbec funguje to odemykání pomocí gws?
ZCh
#119
Publikováno 23 duben 2008 - 20:22
Na 99 % podle toho, že je v objektu ZCartridge nastavený atribut "Completed" a že údaje o hráči souhlasí s tím kdo byl v době uploadování přihlášený (a možná ani to ne). Ještě to musím pořádně testnout, ale zatím se zdá že tohle bohatě stačímatejcik napsal/a:
jak vůbec funguje to odemykání pomocí gws?
#120
Publikováno 14 červen 2008 - 12:35
2 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 2 návštěvníků 0 anonymních uživatelů