Přejít na obsah


Fotka

Geokalendář 2009


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
263 odpovědí na toto téma

#121 bob&bobek

bob&bobek

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 215 příspěvků(y)

Publikováno 18 únor 2008 - 21:22

pepa.z.pocernic napsal/a:
Kam má fungovat upload, který nefunguje?


Koukal jsem,že Choze připravil ve Fotogalerii kategorii pro kalendář 2009.
Někteří zájemci se mě již vyptávají jak a kdy se tam budou posílat fotky....
  • 0

#122 pepa.z.pocernic

pepa.z.pocernic

    Advanced Member

  • Administrators
  • 2 623 příspěvků(y)

Publikováno 18 únor 2008 - 21:25

Ty tady tomu šéfuješ, tak rozhodni :)
  • 0

Informace a návody k serveru píšu postupně na mém blogu http://www.geocachin...g/16-o-serveru/

 


#123 Leroj

Leroj

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 676 příspěvků(y)

Publikováno 18 únor 2008 - 21:59

polerok: nečteš moc pozorně, ale přesně tu samou anketu navrhuju kousek nad tebou ;) bob&bobek: to ořezání je opravdu problém, na ten závěsný je potřeba co nejvyšší kvalita a i esteticky by ta fotka měla být na úrovni- no a pokud někdo ořeže ty ze stolního kalendáře jak ho napadne, hlavně aby měly požadovaný formát, tak to nic dobrýho nepřinese. Řešením by bylo, aby i ten závěsnej měl stejnej formát, ale to tyhle nástěnný nemívaj...takže zjistit u tiskaře potřebný formát a uploadovat zvlášť.
  • 0

#124 pepa.z.pocernic

pepa.z.pocernic

    Advanced Member

  • Administrators
  • 2 623 příspěvků(y)

Publikováno 18 únor 2008 - 22:06

Anketa už je připravena. Čekám jen na zkontrolování a potvrzení. S uploadem fotek by se asi mělo počkat na výsledek. Navíc se mezitím můžou ujasnit další pravidla, jako je počet fotek na osobu a podobně.
  • 0

Informace a návody k serveru píšu postupně na mém blogu http://www.geocachin...g/16-o-serveru/

 


#125 matlas

matlas

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 100 příspěvků(y)

Publikováno 19 únor 2008 - 0:04

pro kapesní kalendář jsem vytvořil vlastní vlákno, aby se to nemíchalo do projektu geokalendáře.
vlákno je tady: http://www.geocachin...0299#post_70299
  • 0

#126 bob&bobek

bob&bobek

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 215 příspěvků(y)

Publikováno 19 únor 2008 - 9:06

Spuštěno hlasování o formát kalendáře
Hlasování je umístěno v sidebaru pravo a bude probíhat do konce měsíce.
Podle výsledku hlasování,zejména pak podle počtu hlasů bude rozhodnuto jaký formát kalendáře bude dán do výroby.
Prosím zúčasněné o hlasování ve formě jako kdyby si objednávali kalendář aby hlasy odpovídali reálné poptávce.
Tzn.,že si můžete vybrat libovolný formát nebo v případě zájmu i oba formáty.
  • 0

#127 kolombo

kolombo

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5 543 příspěvků(y)

Publikováno 19 únor 2008 - 10:05

bob&bobek napsal/a:
Spuštěno hlasování o formát kalendáře
Hlasování je umístěno v sidebaru pravo a bude probíhat do konce měsíce.
Podle výsledku hlasování,zejména pak podle počtu hlasů bude rozhodnuto
.....


Kde přesně běží to hlasování?
  • 0

Miroslav Kolombo, k.t.

Garmin Oregon 600

N50 45.701 E015 05.508

ICQ: 343-044-770

kolombo@kolombo.cz


#128 PaWcz

PaWcz

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 317 příspěvků(y)

Publikováno 19 únor 2008 - 10:10

Jak napsal bob&bobek - v pravém sloupci pod boxem s eventy. Přímý link je http://www.geocaching.cz/hlasovani.php.
  • 0

#129 bob&bobek

bob&bobek

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 215 příspěvků(y)

Publikováno 20 únor 2008 - 11:30

Hlasování o formátu kalendáře je vlevo asi uprostřed "Hlasování o formátu"
  • 0

#130 bob&bobek

bob&bobek

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 215 příspěvků(y)

Publikováno 01 březen 2008 - 17:19

Hlasování o formátu kalendáře je prodlouženo do 15/3/08
  • 0

#131 Qnik

Qnik

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 262 příspěvků(y)

Publikováno 01 duben 2008 - 9:34

Nějak to tu umlklo...?
  • 0
60CSx + Galaxy Ace + A:Drake*****/c:geo

Vložený obrázek

#132 polerok

polerok

    Polerok

  • Members
  • PipPipPip
  • 2 002 příspěvků(y)

Publikováno 01 duben 2008 - 14:06

Mrtví chodí tiše..... :@ aneb kdepak je další postup? ;) :D
  • 0

To, ze pisu bez diakritiky je zpusobeno anglickou klavesnici...

-----------------------------------------------------------------------

Podpis? A jak se mám jako podepsat, když tu nemám pero....


#133 sobikovi

sobikovi

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 7 934 příspěvků(y)

Publikováno 08 duben 2008 - 10:58

bob&bobek napsal/a:
Hlasování o formátu kalendáře je prodlouženo do 15/3/08

A co dál, jaký je výsledek hlasování... bude se pokračovat?
  • 0

#134 polerok

polerok

    Polerok

  • Members
  • PipPipPip
  • 2 002 příspěvků(y)

Publikováno 08 duben 2008 - 14:03

Páni, za chvilku to bude měsíc po konci hlasování..... :o
  • 0

To, ze pisu bez diakritiky je zpusobeno anglickou klavesnici...

-----------------------------------------------------------------------

Podpis? A jak se mám jako podepsat, když tu nemám pero....


#135 bob&bobek

bob&bobek

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 215 příspěvků(y)

Publikováno 08 duben 2008 - 20:35

Omlouvam se za to vakuum ale byl jsem mimo ČR a po návratu jsem byl zavalenej mejlama tak jsem nestíhal vše řešit. Nicméně pokud se podivate na stav hlasovani tak největší stav je něco málo přes 60 hlasů,což mě i přes prodloužení hlasování moc nenadchlo. Pod 150 výtisků se ale nedá moc mluvit o reálné výrobě. Připadá mi to,že o to není skoro zájem. Prozatím ale neházím flintu do žita a domluvím se s tiskařem jak na to. Pokud by někdo měl zájem a ujmul by se Murphyho zákonama pro kalendář tak by my to píchlo.
  • 0

#136 sobikovi

sobikovi

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 7 934 příspěvků(y)

Publikováno 09 duben 2008 - 8:26

Neházej flintu do žita... to určitě ne. Podívej se na to tak, že né všichni, kdo si kalendář koupí hlasují jaký má mít formát atd. Stejně tak by mělo být známo, kolik se kalendářů prodalo letos.
  • 0

#137 polerok

polerok

    Polerok

  • Members
  • PipPipPip
  • 2 002 příspěvků(y)

Publikováno 17 květen 2008 - 20:16

Hmm, to letos asi kalendář nebude.....
  • 0

To, ze pisu bez diakritiky je zpusobeno anglickou klavesnici...

-----------------------------------------------------------------------

Podpis? A jak se mám jako podepsat, když tu nemám pero....


#138 sobikovi

sobikovi

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 7 934 příspěvků(y)

Publikováno 17 květen 2008 - 21:26

Nj, vypadá to, že si budeme dělat každý svůj. Škoda.
  • 0

#139 choze

choze

    Advanced Member

  • Administrators
  • 502 příspěvků(y)

Publikováno 19 květen 2008 - 7:03

POZOR: Pokud nebude do konce června 2008 tento projekt oživen a co nejdříve doveden do zdárného konce, jeho podpora bude ze strany www.geocaching.cz ukončena!!!
  • 0
Vložený obrázek Vložený obrázek

#140 bob&bobek

bob&bobek

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 215 příspěvků(y)

Publikováno 20 květen 2008 - 10:41

S tiskařem jsme dělali nějaké pokusné výtisky obou variant formátu kalendáře a pro tyto účeli jsme čekali na dodání nové tiskárny ze zahraničí,která umožní operativní tisk/dotisk tolika kalendářů,jak budou potřeba.
Z tohoto důvodu proto již nejsme vázáni nutností vytisknout velké množství najednou a riskovat jejich neprodejnost na úkor ceny za kus.

Každopádně bychom udělali oba formáty kalendárů.

Níže bych tedy navrhnul upload fotek:

1.varianta pro stolní kalendář-výsledná velikost tištěných fotografií 140x106mm
Podmínky:
- foceno min.3MPX fotoaparátem na šířku v maximálním rozlišení poměr stran 4:3
- od jednoho autora max 3 kusy
- tématicky zaměřeno na geocaching
- ke každé fotce krátký text s autorovým popisem fotografie a ID keše

2.varianta nástěný-výsledná velikost tištěných fotografií 380x240mm (není to poměr 4:3 ale 1,58:1 - jsme limitovaní formátem archu)
Podmínky:
- foceno min.4MPX,optimálně 6MPX fotoaparátem na šířku v plném rozlišení
- finální formát pro tisk zašle autor v tomto poměru stran 1,58:1 nebo bude proveden finální ořez grafikem
- od jednoho autora max 2 kusy
- tématicky zaměřeno na geocaching
- ke každé fotce krátký text s autorovým popisem fotografie a ID keše

3.Murphy zakony
Udělal bych také upload Murphyho zakonů,ze kterých by se potom odhlasovalo,ktere budou nejoblíbenější a umístěné v kalendářích.

4.Seznam eventu a jiných akcí pro rok 2009
seznam,kam by se mohli vkládat plánované akce

Předpokládaná uzávěrka uploadu fotek: 31.7.08
V pruběhu uploadu bych ponechal možnost průběžné hlasování.
Autoři fotek by tak měli představu o stavu oblíbenosti.
Také bych jim umožnil odmazávání méně hodnocených fotek a nahrazení novými.
Po uzávěrce by postoupilo 100 nejlepších pro stolní a 30 pro závěsný do finálního hlasování.

Pro upload si admin určí velikost fotek tak jak budou pro tento učel vyhovovat.
Také by bylo potřeba zamezit aby se zasílali stejné fotky do obou kategorii formátu.

Zaslání finálních fotek k tisku budeme asi řešit přes uschovnu (alespoň tiskař to tak dělá).

Konečné slovo při realizaci bude mít grafik při sazbě kalendáře.
Ať se to někomu líbí nebo ne,není možné brát ohledy na všechny "připomínky"protože on to musí celé zasadit do vyhovujícího jednotného celku,takže potřebnou finální úpravu (případný ořez,barevnou korekci,popř.vyřazení tech.nevyhovující/nekvalitní fotky) si udělá dle vlastního uvážení a tech.možností tisku.

Umístění CWG se ještě doladí s majiteli.
  • 0




0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama