

Jak vytvořit Wherigo cartridge ?
#41
Publikováno 04 November 2008 - 15:56

#42
Publikováno 04 November 2008 - 16:29
Sutech napsal/a:
Čárky v textech nejsou ani tak velkým problémem, resp. já jsem se ještě nesetkal s tím, že by mi to kvůli nim hodilo tuhle zprávu.
Co jsi mohl např. udělat, bylo to, že jsi smazal nějaký předmět, task, proměnnou či něco podobného, ale v kódu po tom builder bohužel nechal nějakou stopu, takže teď odkazuje na něco, co už nefunguje a spadne...
Další možnost je přejmenování některých z výše uvedených věcí - opět builder ne vždy daný objekt přejmenuje všude, a opět to padá.
Rada je tady drahá - chyby se hledají hrozně těžko, takže jedině snad obnovit ze zálohy. Já např. vždy zálohoval po každém uložení a navíc, vždy po dokončení určité části cartridge jsem si udělal zvláštní zálohu, takže nakonec jsem jich měl přes 20
Tak tuhle hlasku jsem videl poprve temer pred finalnim ladenim prvni cartridge a znamenalo to min. 14 prace znovu - takze poucen jsem stejne jako Sutech po kazdem pidikroku ukladal, az jsem se s jinak primitivni cartridgi dostal na versi 28

Jinak potvrzuji to smazani - typicky smaznes nebo prejmenujes objekt, ale v prikazech typu if - then - else se to korektne nesmaze a builder pak narazi na objekt, ktery nezna - a nasleduje ona "bila smrt"
Co mi taky nekonstatne zpusobovalo tuto hlasku : prehozeni formatu souradnic defaultne pro cely builder na dd.mmm (takze jsem se musel vratit k tomu blbymu dd.dd), dale rozdilne jednotky u ruznych zon (nekde jsem mel feets, jinde metry)
a coz uz bylo nekde zmineno - zamena desetinne carky a tecky prave u toho blbyho formatu souradnic decimal degrees.
A jak uz jsem zminil v paralelnim vlakne - aspon se ted po updatu google maps vyrazne zlepsila prace se zonami...
#43
Publikováno 04 November 2008 - 17:18


http://www.veselakavarna.cz/
#44
Publikováno 04 November 2008 - 17:52
Ty jo, to hledím dík moc s tím byl hlavní problém. Super tak se těšte.Bukci napsal/a:
Jo, presne jak pise Sutech.. Stane se to tim, ze smaznes objekt, na ktery se neco jineho vaze.. Na foru k WIG tam nekdo prezentoval udelatko, ktere prosvisti kod a vyhazi radky, ktere uz nejsou potreba a tuto vyjimku generuji.
Jeste jedna vec, proc jsem hledal tuhle hlasku, proc se mi objevila.. Cartridge jsem vytvarel v adresari, jehoz cesta byla s diakritikou Napriklad C:\keše\cartridges
Builder to ulozi, ale pri otevirani to pak hodilo tuhle hlasku.. nehledalo se to jednoduse
#45
Publikováno 04 November 2008 - 20:51
sobikovi napsal/a:
Fajn, beru tě za slovo a počítej se jako první lektorSutech napsal/a:
Pokud to bude v Praze a pokud to někdozajistí po stránce organizační, rád přijdu a zájemcům osvětlím všechny taje vytváření cartridgí v builderu...
A co další? Co ty na to Miome a spol?
kdyby se něco takovýho dělo, tak mi prosímvás někdo napište, chtěl bych u toho být ... řekněme z "profesionálního zájmu" :e))
"ty vaše kešky" jsou mi celkem ukradené :ep
#46
Publikováno 04 November 2008 - 21:01
#47
Publikováno 11 November 2008 - 13:16
"ty vaše kešky" jsou mi celkem ukradené :ep
#48
Publikováno 16 January 2009 - 9:01
#49
Publikováno 16 January 2009 - 11:24
Ad 2.: Builder sice nabízí možnost přidat media i ve formátech *.bmp a *.gif, ale podporuje jen *.jpg. Animované GIFy bohužel ani omylem

Jak to tak vidím, až se vrátím do Prahy, skutečně udělám to školení o wherigo. Sice budu asi sám proti sobě, ale neva

#50
Publikováno 16 January 2009 - 11:36
Sutech napsal/a:
Ad 1.: U vytvořeného timeru je to položka When a timer tick event occurs
Ad 2.: Builder sice nabízí možnost přidat media i ve formátech *.bmp a *.gif, ale podporuje jen *.jpg. Animované GIFy bohužel ani omylem
Jak to tak vidím, až se vrátím do Prahy, skutečně udělám to školení o wherigo. Sice budu asi sám proti sobě, ale neva
Akorát bacha na vnořování podmínek do položky timer tick event... Protože např. když dáš Stoptimer uvnitř timer tick eventu, tak to (z logiky věci) je sémantická chyba a bude to dělat problémy.
#51
Publikováno 16 January 2009 - 11:41
Akorát bacha na vnořování podmínek do položky timer tick event... Protože např. když dáš Stoptimer uvnitř timer tick eventu, tak to (z logiky věci) je sémantická chyba a bude to dělat problémy.
Ono to prakticky problémy dělat nebude, ono to totiž nebude vůbec fungovat

No a právě takové "špeky", které jsme my, co si s tím hrajeme už nějaký čas, by bylo dobré na školení ukázat

#53
Publikováno 16 January 2009 - 12:02
Mě to taky dávalo smysl, ale v builderu to nefunguje. Myslel jsem si - tick nastane, pak při splnění podmínek zastavím timer a tudíž další tick nenastane. Jenže timer beží pořád dál. Ale uznávám, že to asi není věc sémantiky lua, spíš problém stavby builderu s přednastavenými lua moduly nebo moje neznalost - jak jsem již psal, zdaleka nejsem programátormatejcik napsal/a:
@wmh: proč by zastavení timeru uvnitř ticku byla sémantická chyba? mně to dává dokonalej smysl...

#54
Publikováno 16 January 2009 - 12:54
#55
Publikováno 16 January 2009 - 14:10
Mion napsal/a:
Uz je to dlouho, co jsem psal cartridge, ale mam dojem ze timer sel v wig-builderu spustit ve dvou rezimech - bud jel stale dokola a po stanovenem case pravidelne zavolal event (da se pouzit pak treba na aktualizaci udaju na obrazovce, jako zobrazovani vzdalenosti do cile a pod), nebo pocital jen do stanovene dobe, zavolal event a zastavil se (to jsem myslim vyuzival pro cekani na dalsi dotaz pri spatne zadane odpovedi).
Myslim si to same - bud bezi stale a v intervalu, ktery si nastavis zavola event ("when timer tick occurs" ) a musis ten timer splnenim nejake podminky vypnout (ale ten prikaz s tou podminkou vypnuti timeru nemuze byt prave vlozeny v tom "when timer tick occurs) nebo si nastavis stanovenou dobu (delka countdownu), na konci pak zavola event "when timer stops".
#56
Publikováno 16 January 2009 - 17:21
#57
Publikováno 16 January 2009 - 17:32
#58
Publikováno 16 January 2009 - 17:55
#59
Publikováno 16 January 2009 - 18:03
4 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 4 návštěvníků 0 anonymních uživatelů