
Jak vytvořit Wherigo cartridge ?
#61
Publikováno 16 leden 2009 - 18:21
#63
Publikováno 03 únor 2009 - 10:37


#64
Publikováno 03 únor 2009 - 11:08


#65
Publikováno 03 únor 2009 - 11:15

#66
Publikováno 03 únor 2009 - 18:16




#67
Publikováno 03 únor 2009 - 21:26
#68
Publikováno 03 únor 2009 - 23:03
pikot napsal/a:
Tak sem po cca 10 hodinach zase skoro na zacatku.
Error Reading Cartridge
System.ApplicationException: Exception of type 'System.ApplicationException' was thrown.
at Groundspeak.Wherigo.ZonesEngine.ZOnesEngineDll.LuaDoFile(String filename)
at ZonesAuthor.LuaFunctions.ReadLuaCartridge(String luaFileName)
at ZonesAuthor.frmMain.OpenCartridgeFile()
tesne pred tim sem si udelal zalohu jenze ta je taky spatna
behalo to bez problemu tak sem se na zalohy vybod. No a ono to prislo.
Takze sem na tom stejne jako Lidoop
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Po hledani na netu:
stahnul jsem Wherigo Reference Fixer a zatim to vypada ze sem zachranenej sice nektery atribut sou pryc ale zaplat panbuh za to.:D
Jo, to je častá chyba, většinou způsobená tím, že např. změníš jméno zóny, charakteru, itemu atd., ale builder to nepřejmenuje všude a pak odkazuje na neexistující název. Jediná možnost nápravy je buď manuální nalezení chyby a nebo obnova ze zálohy.
Stejně jako při hraní cartridge platí ukládat, ukládat, ukládat, tak při tvorbě zartridge platí ZÁLOHOVAT, ZÁLOHOVAT, ZÁLOHOVAT!!!

beran napsal/a:
Zdravim,
v builderu mi nefunguje úprava zony z mapy. Píše mi to: "No data exist for the choden theme, try another theme." Když zvolim zonu podle adresy tak to funguje.
Je rozdíl mezi úpravou a tvorbou zóny. Při tvorbě zóny podle mapy to bohužel fungovat nebude, to funguje jen pro Ameriku a přilehlé oblasti. Možná, že by se tam nějak ta mapa dostat dala, ale nikdy mě to moc netrápilo, takže jsem po tom nepátral.
Nejjednodušší způsob tvorby zóny je pomocí souřadnic bodu (tlačítko Set) a následného vytvoření "okruhu" kolem tohoto bodu (tlačítko Generate points).
Až budeš mít zónu vytvořenou, tak v případě, že ti nevyhovuje její čtvercový tvar, ji můžeš pomocí mapy upravit.
#69
Publikováno 09 únor 2009 - 17:37

#70
Publikováno 09 únor 2009 - 22:02
a ) ta obludnost co píšeš:
Každou vteřinu zobrazit nový messagebox:
Wherigo.MessageBox{Text=[[Zbyva ti ]] .. tim .. [[ sekund!]],}
- nevýhoda: uživatel nemá možnost si zobrazit třeba šipku kam má jít. vždycky po vteřině mu do toho skočí nový msgbox
b ) zlepšovák: Na PPC funguje funkce Wherigo.ShowStatusText, která zobrazuje na obrazovkách MAIN, LOCATIONS apod. daný text. Ideální pro zobrazení času. Bohužel při zobrazení DETAIL SCREENu dané lokace se status text nezobrazuje.
c ) chytrý zlepšovák: dá se měnit název lokace

Nevýhoda: Při zobrazeném DETAIL SCREEN se ten text na PPC neaktualizuje. Aktualizuje se to jen u seznamu zón. Což je řešení, protože tam se na PPC zobrazuje i šipka a vzdálenost. Ale musí být vidět alespoň dvě zóny! Jinak to nefunguje.
Navruhuji řešení:
ztimervterinovka -> timer co tika kazdou vterinu
function zitemStopky: OnStart() --nastaveni pocatecniho casu tim = 240 ztimervterinovka:Start() --kvuli tomu, aby se zobrazila sipka k oblasti kam se ma jit --pocitam s tim ze je videt vic nez 1 zona if Env.Device == "Windows PPC" then Wherigo.ShowScreen(Wherigo.LOCATIONSCREEN) else Wherigo.ShowScreen(Wherigo.DETAILSCREEN,zonecil) end end function ztimervterinovka: OnTick() -zmensim citac tim = tim - 1 --tohle pujde jen na PPC: Wherigo.ShowStatusText([[time: ]] .. tim .. [[s]]) --tohle pujde vsude - prejmenovavam nazev zony: zonecil.Name = [[Cil za ]] .. tim .. [[s]] end
uvedený kód jsem odzkoušel na PPC, oregon i colorado a funguje
Tak jsem to snad pochopitelně ve zkratce vysvětlil, nevim jak moc rozumíš LUA kódu, pokud máš jiné dotazy, doporučuji Wherigo event GC1M7M0 v praze, budu tam něco vysvětlovat třeba i na tohle téma.
#71
Publikováno 09 únor 2009 - 22:46
#72
Publikováno 10 únor 2009 - 0:06
me2d09 napsal/a:
Je několik možností:
a ) ta obludnost co píšeš:
Každou vteřinu zobrazit nový messagebox:
Wherigo.MessageBox{Text=[[Zbyva ti ]] .. tim .. [[ sekund!]],}
- nevýhoda: uživatel nemá možnost si zobrazit třeba šipku kam má jít. vždycky po vteřině mu do toho skočí nový msgbox
b ) zlepšovák: Na PPC funguje funkce Wherigo.ShowStatusText, která zobrazuje na obrazovkách MAIN, LOCATIONS apod. daný text. Ideální pro zobrazení času. Bohužel při zobrazení DETAIL SCREENu dané lokace se status text nezobrazuje.
c ) chytrý zlepšovák: dá se měnit název lokace.
Nevýhoda: Při zobrazeném DETAIL SCREEN se ten text na PPC neaktualizuje. Aktualizuje se to jen u seznamu zón. Což je řešení, protože tam se na PPC zobrazuje i šipka a vzdálenost. Ale musí být vidět alespoň dvě zóny! Jinak to nefunguje.
Navruhuji řešení:
ztimervterinovka -> timer co tika kazdou vterinu
function zitemStopky: OnStart() --nastaveni pocatecniho casu tim = 240 ztimervterinovka:Start() --kvuli tomu, aby se zobrazila sipka k oblasti kam se ma jit --pocitam s tim ze je videt vic nez 1 zona if Env.Device == "Windows PPC" then Wherigo.ShowScreen(Wherigo.LOCATIONSCREEN) else Wherigo.ShowScreen(Wherigo.DETAILSCREEN,zonecil) end end function ztimervterinovka: OnTick() -zmensim citac tim = tim - 1 --tohle pujde jen na PPC: Wherigo.ShowStatusText([[time: ]] .. tim .. [[s]]) --tohle pujde vsude - prejmenovavam nazev zony: zonecil.Name = [[Cil za ]] .. tim .. [[s]] end
uvedený kód jsem odzkoušel na PPC, oregon i colorado a funguje
Tak jsem to snad pochopitelně ve zkratce vysvětlil, nevim jak moc rozumíš LUA kódu, pokud máš jiné dotazy, doporučuji Wherigo event GC1M7M0 v praze, budu tam něco vysvětlovat třeba i na tohle téma.
Jj, tenhle návod mi onehdá taky bodnul, ještě jednou Petře dík!
Nakonec jsem to vyřešil krapet hybridně po svom, ale napadla mě další věc do pléna - nezatracoval bych zcela ten messagebox - došlo mi, že mohu-li najednou zobrazit čas, vzdálenost do zóny a azimut do zóny, pak by šlo jednoduchými podmínkami ošéfovat intervaly azimutu a pomoci funkce "change an object media" v tom messageboxu zobrazovat handmade originál šipku - řekněme po 45stupních by to na orientaci úplně stačilo.
Schválně to časem na AMF zkusím

#73
Publikováno 10 únor 2009 - 1:16
#75
Publikováno 11 únor 2009 - 17:02
me2d09 napsal/a:
wmh: Tak ta šipka by byla hodně luxusní, akorát pozor - azimut co ti vrátí wherigo do dané zóny je opravdu azimut (od severu) a ne od směru pohybu. Takže abys mohl zobrazit šipku, potřebuješ ještě vědět aktuální natočení. A to nevim jak zjistit. Podle mě by to měla vracet funkce Player.CurrentBearing. Jenže ta v emulátoru i v Oregonu (jinde sem to teď nezkoušel a už se mi chce spát) vrací string "0°".
Jestli na to přijdeš, dej vědět!
Tak teoretickej background, jak pořešit problém heading & bearing bych měl. Je to trochu humpolácký, ale nepotřebuji k tomu Player.CurrentBearing (resp. tuto funkci poněkud nahrubo nasimuluji).
Vytvořím pomocné 2 zóny (invisible, active) - pracovní název "Four windows" a "Rising sun"

zoneFourwindows.OriginalPoint = ZonePoint(90.0,14.5- resp. přibližný poledník cartridge,0)
zoneRisingsun.OriginalPoint = ZonePoint(49.9 - resp. přibližná rovnověžka cartridge,180.0,0)
No a potom pomocí Wherigo.VectorToPoint budu vědět, zda se za určitý interval (časový nebo po ujití dané vzdálenosti) vzdálenost k těmto zónam a)zvětšuje, b ) zmenšuje c)je stejná (resp. rozdíl pouze v "drobných") - čímž získám 8 sympatických možností a tudíž orientační, leč dostatečný 45 stupňový "heading"
No a mám vyhráno - porovnám azimut "heading" a "bearing to zone" a mám výsledek, podle kterého vyvolám obrázek pro mrcasení vlastní "vytuněný" šipky.

Budu-li mít někdy čas, zkusím tuto neohrabanou teorii prakticky vylujit

#76
Publikováno 11 únor 2009 - 18:31
#77
Publikováno 12 únor 2009 - 20:39
#78
Publikováno 12 únor 2009 - 20:44

#79
Publikováno 13 únor 2009 - 7:39
Jahn Brown napsal/a:
Slepý jsem, nevidím. Mám nadefinovány zóny. Jak docílit toho, aby se mi v playeru zobrazily Locations ? Díky
Musíš je mít active a visible, pokud jsi ještě měnil hodnoty pro distance tak musíš být minimálně ve vzdálenosti těchto hodnot. Jinak když spustiš builder, tak se podívej na mapu. Neactivní a neviditelná zona je zobrazena šedě, activní neviditelná červeně a activni viditelna modře.
#80
Publikováno 19 únor 2009 - 20:25
2 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 2 návštěvníků 0 anonymních uživatelů