Přejít na obsah


Fotka

Dotazy po eventu Wherigo s prstem v nose


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
84 odpovědí na toto téma

#21 Sutech

Sutech

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 197 příspěvků(y)

Publikováno 09 březen 2009 - 12:26

Ano, pro obrázky a hudbu je zbytečné ověřovat, na čem hráč hraje, protože je to optimalizováno při stahování. Ale jsou situace, kdy se to docela hodí. Příklad: pro PPC můžu vytvořit Status text, zatímco pro Colorado standartní message.
  • 0

#22 kaote

kaote

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 496 příspěvků(y)

Publikováno 09 březen 2009 - 12:47

mam dotaz: lze ve wherigo nejak implementovat ukol typu projit z A do B ale nevstoupit pritom do zony C, ktera je nekde mezi? jestli to dobre chapu, hrac muze pred vstupem do zony C hru proste ulozit a pak ji znovu nahrat. da se takovemu cheatu nejak zabranit?
  • 0
A jug of wine, a leg of lamb and thou! Beside me, whistling in the darkness.

#23 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 09 březen 2009 - 13:03

kaote: Jo, jde to. Nastíním jak. Před příchodem do zóny A mám nastavenou promenou NoSave typu flag na false. Jakmile vstoupim do A, nastavim NoSave na true a napisu mu zpravu ze si to ted nesmi ulozit. Hlidam jestli hrac vstoupi do zony C, pokud tam vstoupi, vyhodim mu hlasku ze to zvoral. Pridam udalost when cartridge is resumed (cart:OnRestore()) a do ni dam kontrolu, jestli je C NoSave nastaveno na true, podvadis. Kdyz vstoupim do B, zase odmazu flag NoSave na false. Snad je to pochopitelné.
  • 0

#24 Sutech

Sutech

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 197 příspěvků(y)

Publikováno 09 březen 2009 - 13:07

Samozřejmě, že dá a me2d09 to popsal přesně. Nicméně nevím, zda to pochopíš, protože je to pro začátečníka trochu pokročilejší záležitost...
  • 0

#25 kaote

kaote

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 496 příspěvků(y)

Publikováno 09 březen 2009 - 13:52

Podstatne je, ze to jde, protoze to je potreba k tomu, co bych chtel jednou implementovat. Ted mi staci vedet, ze ma smysl wherigo studovat :)
  • 0
A jug of wine, a leg of lamb and thou! Beside me, whistling in the darkness.

#26 mirotiro

mirotiro

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 094 příspěvků(y)

Publikováno 09 březen 2009 - 13:59

Tak dneska v práci od rána nedělám skoro nic jiného, než že píšu scénář pro testovací WIG... jen jedna docela důležitá otázka... jak nejsnáze zabránit tomu, aby si ho hráči odehráli doma v teple?
  • 0

#27 Maxinoha

Maxinoha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 146 příspěvků(y)

Publikováno 09 březen 2009 - 14:09

mirotiro napsal/a:
Tak dneska v práci od rána nedělám skoro nic jiného, než že píšu scénář pro testovací WIG... jen jedna docela důležitá otázka... jak nejsnáze zabránit tomu, aby si ho hráči odehráli doma v teple?


Už jsi hrál wherigo: Jako dr. Watson: Pes Baskervillsky ?
Pokud ne, tak si ji zahraj/odlov a budeš to vědět :P
  • 0

#28 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 09 březen 2009 - 14:14

Nejsnáze tak, že se jich na začátku zeptáš jaký je číslo lampy u který stojíš... Ale jde to mnohem sofistikovaněji a taky spolehlivěji, aby to nešlo obejít ani jindy. Někdo o tom napíšu nějaký delší povídání a nebo třeba na dalším eventu.
  • 0

#29 wmh

wmh

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 659 příspěvků(y)

Publikováno 09 březen 2009 - 14:34

mirotiro napsal/a:
Tak dneska v práci od rána nedělám skoro nic jiného, než že píšu scénář pro testovací WIG... jen jedna docela důležitá otázka... jak nejsnáze zabránit tomu, aby si ho hráči odehráli doma v teple?


Přečti si tohle
Testoval jsem a funguje. Ale nakonec jsem to do cartridgi neimplementoval. U jedný to stejně nemá smysl (dohrát se to sice nedá, ale lokace zon je videt) a u tý druhý spolehám (naivne) na fair-play + taky vstupní kontrola v terénu.
Ovšem vše, i toto se dá obejít. Preferuji variantu - kdo podvádí a udělá to od stolu, ať o tom aspoň nepíše do logu :D Je to na svědomí každýho hráče, stejně jako u normálních mysterek.
  • 0
Retired slowcacher

#30 vancosi

vancosi

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 290 příspěvků(y)

Publikováno 09 březen 2009 - 15:18

mirotiro napsal/a:
Tak dneska v práci od rána nedělám skoro nic jiného, než že píšu scénář pro testovací WIG... jen jedna docela důležitá otázka... jak nejsnáze zabránit tomu, aby si ho hráči odehráli doma v teple?

To je jako jít do kina jen na konec filmu. Ale určitě jsou tací co to tak udělají, ale řekl bych, že je to jen jejich chyba.
  • 0

#31 sobikovi

sobikovi

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 7 934 příspěvků(y)

Publikováno 09 březen 2009 - 15:22

Sutech napsal/a:
Ale jsou situace, kdy se to docela hodí. Příklad: pro PPC můžu vytvořit Status text, zatímco pro Colorado standartní message.

Díky. Myslíš, že by se dala udělat taková jednoduchá tabulka, kde by bylo uvedeno jak jednu a tu samou věc řešit pokud se to musí řešit jinak?
  • 0

#32 Sutech

Sutech

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 197 příspěvků(y)

Publikováno 09 březen 2009 - 16:29

mirotiro napsal/a:
Tak dneska v práci od rána nedělám skoro nic jiného, než že píšu scénář pro testovací WIG... jen jedna docela důležitá otázka... jak nejsnáze zabránit tomu, aby si ho hráči odehráli doma v teple?


Jde to pomocí několika způsobů, z nichž na jeden okazoval Maxinoha. Chtěl jsem to vykládat pokročilým na eventu, ale bohužel tam byli jen samí začátečníci - tak příště :)

sobikovi napsal/a:
Díky. Myslíš, že by se dala udělat taková jednoduchá tabulka, kde by bylo uvedeno jak jednu a tu samou věc řešit pokud se to musí řešit jinak?


Udělat to samozřejmě jde, ale bohužel mě nic moc nenapadá, to by záleželo na konkrétní situaci. Ale třeba až budu mít na to náladu, předělám zónu Labyrint v Záhadě - teď pouze vyskočí zpráva: "Pozor, pro Colorado a Oregon je tento úkol nehratelný, chcete ho hrát?" Ale mohl bych to předělat tak, aby se to samo podívalo, na čem hráč hraje a podle toho buď rovnou pro Coloradisty ten úkol vynechalo a nebo by byl pro ně řešen jiným způsobem.
  • 0

#33 Maxinoha

Maxinoha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 146 příspěvků(y)

Publikováno 11 březen 2009 - 11:30

Když chci u otázky porovnat správnost odpovědi potřebuji k tomu proměnou - jak ji vytvořím v builderu?
  • 0

#34 Sutech

Sutech

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 197 příspěvků(y)

Publikováno 11 březen 2009 - 11:48

Zcela jednoduše - v položce Variables. Tam si vytvoříš proměnnou libovolného jména, a pak už jen zvolíš její typ: 1. string = "textová" 2. number = integer = číselná 3. flag = boolean = nabývá hodnot True nebo False
  • 0

#35 Heulwen

Heulwen

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 223 příspěvků(y)

Publikováno 11 březen 2009 - 13:45

Ja bych mela taky dotaz: Jake je nejelegantnejsi reseni trojjazycne cartrige? Zatim se mi zda nejprehlednejsi a nejjednodussi, aby byly proste ke stazeni tri cartrige, jako to udelali Fanda199... Kdyz budou vsechny message napsane ve trech jazycich, tak to trochu ztrati kouzlo, nemyslite? A kdyby se na zacatku zvolil jazyk (treba taskem?) tak v tom budu mit desnej bordel ja :-)
  • 0
Zvyšujeme obranyschopnost!

#36 Sutech

Sutech

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 197 příspěvků(y)

Publikováno 11 březen 2009 - 14:01

Tohle rozhodnutí bohužel záleží na tobě - buď to uděláš tak, jak říkáš a nebo si vytvoříš input (který jsme ještě neprobírali :)), kde bude volba jazyka, zobrazíš ho na začátku a podle toho, co si uživatel vybere, mu pokaždé zobraziš zprávu v jeho jazyce (budeš se tedy vždy muset dotazovat na proměnnou, která uchovává jeho volbu z inputu)
  • 0

#37 evass

evass

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 96 příspěvků(y)

Publikováno 11 březen 2009 - 15:48

pikot napsal/a:
Tak i ja pridam svuj dotaz
7) bude fungovat (teda mimo PPC) show zitem? - uz ctu ze ne tak plz aspon radu jak na to :)

jedná se mi o to ze mam nekolik casti deje kdy napr mam INPUT a pri spatnem zadani se chci hrace zeptat jestli chce napovedu a nebo ne - pres messagobox to asi udelat nejde - protoze sice tam jdou nazvat 2 talcitka ruzne ale pouze priradit oboum stejnou fci - pokud me vyvedes z omylu budu jen rad :)
Diky

XXXXXXXXXXXXXXXXx
opraveno cislovani


Forum moc nesleduji, takže nemám přehled v dotazech. Ale toto jde bezprolémově. Dá se to použít pro možnost více dějových linií. Přikládám návod v obrázku, snad se mi to povedlo. Je to z připravované WIG, ale nevím, zda to dokončím, takže to berte s úsměvem :P
  • 0

#38 pikot

pikot

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 11 příspěvků(y)

Publikováno 15 březen 2009 - 20:16

Diky Evass tohodle sem si vubec nevsimnul XXXXXXXXXXXXXXXXX Jeste jeden dotaz ze zacatecnicke lekce. Jde nastavit metricky system (abych nemusel porad preklikavat z Feet na Metry?) V preference jsem nasel jen zmenu Coordinates.
  • 0

#39 mikiliki

mikiliki

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 příspěvků(y)

Publikováno 05 duben 2009 - 18:35

Tak po dnesni druhe nalejvarne jsem si vzpomnel na par dotazu... :) Chtel bych se zeptat jednak jestli je nekde nejaky seznam promenych a dale bych se chtel zeptat, jak naprogramovat funkci odpoctu tak, aby se mi zbyvajici cas a treba i vzdalenost do cile zobrazovali na displeji... Díky moc.
  • 0

#40 Sutech

Sutech

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 197 příspěvků(y)

Publikováno 05 duben 2009 - 18:41

Ano, jde to, lze to udělat např. pomocí timeru typu Interval a proměnné typu Number, kterou nastavíš na nějakou hodnotu max. času a poté vždy po uplynutí timeru snížíš tuto proměnnou o 1 a zobrazíš hráči zprávu s touto hodnotou.
A nebo si to můžeš zjednodušit tím, že místo snižování nějaké vlastní proměnné, můžeš využít interní proměnnou Jmeno_Timeru.Duration. Ta totiž uchovává, kolik času zbývá do dosažení nuly.
Seznam proměnných nikde moc není, max. na fóru wherigo.com a tady.
  • 0




0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama