Přejít na obsah


Fotka

Dotazy po eventu Wherigo s prstem v nose


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
84 odpovědí na toto téma

#41 mikiliki

mikiliki

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 příspěvků(y)

Publikováno 05 duben 2009 - 19:51

Super, super, tak ted mi jde o toto : zobrazíš hráči zprávu s touto hodnotou... to je zas nejaky pekny script? A jak by jsi to udelal se zobrazovanim vzdalenosti? ;) Diky moc
  • 0

#42 Sutech

Sutech

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 197 příspěvků(y)

Publikováno 05 duben 2009 - 20:04

Tak v bodech:

1. vytvoř timer s intervalem 1 s, proměnnou typu Number, nazvu ji např. Zbyva
2. tam, kde chceš mít odpočet, vytvoř akci Start a timer
3. přejdi do Timer -> When a timer tick...occurs., vytvoř akci Decrement a variable by a value, pomocí níž se bude snižovat hodnota Zbyva o 1 při každém intervalu
4. pod ní vytvoř akci Show a message... a do ní vlož např. text

[[Zbyva casu: ]]..Zbyva..[[ sekund.]]


Vzdálenost není problém též udělat, prakticky stejným způsobem, ale bohužel neznám název oné interní proměnné, která uchovává vzdálenost hráče od nějakého objektu (třeba zóny)
  • 0

#43 Jahn Brown

Jahn Brown

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 příspěvků(y)

Publikováno 05 duben 2009 - 20:13

Wherigo mi je už docela jesné. Jakým způsobem doporučuješ dovést ke keši ? Použít obě "ranges" ?
  • 0

#44 Sutech

Sutech

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 197 příspěvků(y)

Publikováno 05 duben 2009 - 20:22

Pokud myslíš proximity a distance, pak nevím přesně, jak by to mělo vypadat? To mě ale zajímá, jak to myslíš :) No, způsob jeden je vytvořit nějakou maličkou zónu, ke které bude hráč navigován jako ve zbytku hry - problém je ten, že je to velice nepřesné, takže pokud nemáš vyloženě nápadné a jasné umístění, pak se to nedá moc použít. Druhá možnost je hráči napsat zprávu, kde budou přesné souřadnice keše, hráč si je opíše a vloží normálně do navigace mimo player. Samozřejmě jsou ještě sofistikovanější způsoby, ale to je dost složité...
  • 0

#45 Jahn Brown

Jahn Brown

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 příspěvků(y)

Publikováno 05 duben 2009 - 20:38

No mysle jsem, že vlastně mohu použít 3 různě velké zóny: - proximity range - distance range - zone No a při vstupu do každé mohu upřesnit směr a způsob postupu a hledání. Napsat souřadnice, aby si je uživatel opsal se mi moc nelíbí. (škrabání pravou rukou za levým uchem). Co myslíš těmi sofistikovanějšími způsoby ?
  • 0

#46 Sutech

Sutech

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 197 příspěvků(y)

Publikováno 05 duben 2009 - 20:50

Vím, proto i přes někeré protesty využívám oné malé zóny a souřadnice nezobrazuji :) Sofistikovanějšími způsoby myslím např. postup, který zvolil me2d09 ve své Play Anywhere wherigo Hide & Seek CWG, které je volně stažitelné i se zdrojovým kódem a velice pěkně okomentováno.
  • 0

#47 Jahn Brown

Jahn Brown

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 příspěvků(y)

Publikováno 07 duben 2009 - 19:22

Můžu ještě 3 dotazy ? 1. Mam problem se zobrazovanim MessageBoxu se 2 tlacitky na Oregonu. Na simulatoru to funguje 2. Jakym zpusobem zadam nejake cislo ? Umim udelat variable, jak do nej priradim uzivatelem cislo ? Diky
  • 0

#48 Sutech

Sutech

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 197 příspěvků(y)

Publikováno 07 duben 2009 - 19:58

Odpovím ti na oba dotazy jednou odpovědí - doporučuji ti vytvořit si input, ne na více možností používat messagebox. Kromě toho právě inputem typu text dokážeš od hráče získat nějaký text či číslo. Jen pozor, ona proměnná, která bude ono číslo uchovávat, by měla být typu string, ne number, protože pokud by poté v inputu hráč zadal cokoliv jiného, než číslo, hra by spadla...
  • 0

#49 Jahn Brown

Jahn Brown

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 příspěvků(y)

Publikováno 07 duben 2009 - 20:51

Nedari se mi napsat Input. Teda presne receno Input mam, ale v jeho eventu InputData nevim jak porovnat ten retezec. Kde a jak se Zvariable priradi do promenne string. Zkousim a nedari se. Diky za pomoc
  • 0

#50 Sutech

Sutech

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 197 příspěvků(y)

Publikováno 07 duben 2009 - 21:27

Nejjednodušší bude projít si tento interaktivní tutorial. Pokud ti to ani přesto nebude jasné, napíšu tu návod krok za krokem :)
  • 0

#51 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 07 duben 2009 - 23:11

Jahn Brown napsal/a:
1. Mam problem se zobrazovanim MessageBoxu se 2 tlacitky na Oregonu. Na simulatoru to funguje

Tak jsem to vyzkoušel, a opravdu se to zobrazuje nějak zvláštně. Mám ale pocit, že to dříve fungovalo. Přikládám testovací gwc, napište, co vidíte.
Já vidím:
1) normální message box
Vložený obrázek
2) message box s jiným textem na tlačítku než je OK
Vložený obrázek
3) message box se dvěma tlačítky s nějakou podivnou grafikou (chybí obrysy tlačítek). Kliknout ale jde na každou z možností (a i jde poznat na co se kliklo). Screen mi nejde z téhle obrazovky sejmout...
  • 0

#52 Sutech

Sutech

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 197 příspěvků(y)

Publikováno 07 duben 2009 - 23:24

Nevím, zda se ta výzva týkala i nás PPCčkářů, ale hlásím, že všechno funguje tak, jak má ;)
  • 0

#53 evass

evass

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 96 příspěvků(y)

Publikováno 08 duben 2009 - 13:27

Message box se dvěma tlačítky je používán ve Psisku B., nikdo si nestěžoval, že by to na Oregonu nešlo ;).
  • 0

#54 Jahn Brown

Jahn Brown

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 příspěvků(y)

Publikováno 08 duben 2009 - 17:17

Zdá se, že to je Oregonem. Na emulátoru mi už chodí i Inputy i MessageBoxy s více tlačítky. Na Oregonu ani jedno. Ani zadání textu v edit boxu ani multichoice. Tak nevím snad nebudu muset dát jednoduchý dotaz s odpovědí OK. Při puštění na Oregonu mám stejný výsledek jako kolega předřečník. Neexistuje novější player ? já mám V.2.80 (engine v.2.11). Prosím poraďte.
  • 0

#55 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 08 duben 2009 - 18:06

Presn jak rika Eva: i na oregonu to funguje Jahn Brown: zkousel jsi tu cartridge co jsem prilozil? Co ti na ni nejde. Ja v tom vidim jen graficky bug, ktery ale nicemu nevadi... Ne, jina verze Wig enginu pro GArmin neni...bohuzel.
  • 0

#56 Jahn Brown

Jahn Brown

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 příspěvků(y)

Publikováno 08 duben 2009 - 18:20

Ano. Tvoje cartrige, sice trochu blbe graficky, ale funguje. Tak kde je ten rozdil ? Můžeš mi poslat Tvuj zdrojak ? Publikujeě pro jake zarizeni ? Diky za pomoc
  • 0

#57 Jahn Brown

Jahn Brown

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 příspěvků(y)

Publikováno 08 duben 2009 - 18:51

Ještě jsem si všiml, že v Oregonu se mi cartrige zobrazuji s jinou ikonou. Ta moje ji ma jako na Oregonu Wherigo. Ta pokusna ji ma jako okno s krouzkem. Momentalně nevím jak dál. Pomůže prosím někdo ? Vzdát se mi to nechce.
  • 0

#58 Maxinoha

Maxinoha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 146 příspěvků(y)

Publikováno 08 duben 2009 - 19:11

Jahn Brown napsal/a:
Napsat souřadnice, aby si je uživatel opsal se mi moc nelíbí. (škrabání pravou rukou za levým uchem).


Ve volné přírodě nebo v parku je určité dobré hráče ke krabce dovést pomocí WIGa, ale u Starých zámeckých schodů jsem to v novějších verzích zrušil, protože nastal problém s odchylkou u Oregona. Někdy ta odchylka dělá až 8 metrů oproti Coloradu, takže hráč měl velký problém trefit tu správnou uličku :(
Takto finálovka je vidět na mapovém podkladu a i když bude Oregon zlobit tak hráč dorazí na správné místo.
Třeba se časem nějakým novým fw oregon zlepší a pak vrátím navigací pomocí WIGa zpět ;)
  • 0

#59 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 08 duben 2009 - 20:27

Jahn Brown napsal/a:
Můžeš mi poslat Tvuj zdrojak ?
Publikujeě pro jake zarizeni ?


Zdroják přikládám, tu cartridge jsem naťukal asi během minuty. Prostě OnStart MessageBox a potom do něj vnořené Callbacky. Jestli to z mýho zdrojáku nevykoukáš, pošli mi tvůj lua na mail (me2d09@me2d09.cz) a já se na to podívám.

Publikuju pro Garmin, ale je to úplně jedno - resp. na tohle to nemá vliv.

Ikonka je daná zvoleným typem wherigo hry. Každý typ (TourGuide, Puzzle, Fiction, Geocache) má jinou.
  • 0

#60 Jahn Brown

Jahn Brown

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 příspěvků(y)

Publikováno 08 duben 2009 - 20:32

me2d09 napsal/a:

Jahn Brown napsal/a:
Můžeš mi poslat Tvuj zdrojak ?
Publikujeě pro jake zarizeni ?


Zdroják přikládám, tu cartridge jsem naťukal asi během minuty. Prostě OnStart MessageBox a potom do něj vnořené Callbacky. Jestli to z mýho zdrojáku nevykoukáš, pošli mi tvůj lua na mail (me2d09@me2d09.cz) a já se na to podívám.

Publikuju pro Garmin, ale je to úplně jedno - resp. na tohle to nemá vliv.

Ikonka je daná zvoleným typem wherigo hry. Každý typ (TourGuide, Puzzle, Fiction, Geocache) má jinou.


Děkuji za pomoc. Ten zdrojak tu však nevidim. Asi uz jsem moc unaveny.
  • 0




0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama