Přejít na obsah


Fotka

Dotazy po eventu Wherigo s prstem v nose


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
84 odpovědí na toto téma

#61 Jahn Brown

Jahn Brown

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 příspěvků(y)

Publikováno 08 duben 2009 - 20:33

Beru zpet. Uz ho vidim. Diky
  • 0

#62 Jahn Brown

Jahn Brown

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 příspěvků(y)

Publikováno 08 duben 2009 - 20:47

Jahn Brown napsal/a:

me2d09 napsal/a:

Jahn Brown napsal/a:
Můžeš mi poslat Tvuj zdrojak ?
Publikujeě pro jake zarizeni ?


Zdroják přikládám, tu cartridge jsem naťukal asi během minuty. Prostě OnStart MessageBox a potom do něj vnořené Callbacky. Jestli to z mýho zdrojáku nevykoukáš, pošli mi tvůj lua na mail (me2d09@me2d09.cz) a já se na to podívám.

Publikuju pro Garmin, ale je to úplně jedno - resp. na tohle to nemá vliv.

Ikonka je daná zvoleným typem wherigo hry. Každý typ (TourGuide, Puzzle, Fiction, Geocache) má jinou.


Děkuji za pomoc. Ten zdrojak tu však nevidim. Asi uz jsem moc unaveny.


Tak přikládám miniaturní cartrige. Dialog vyvolávám z Task. Tlačítka se na Emulátoru zobrazují, ale na Oregonu ne. Jsem zvědavý na Tvůj názor. Díky za pomoc.

Jediný rozdíl od Tvé cartrige vidím v tom, že ty dialogy vyvoláváš postupně a automaticky po spuštění. Já ho vyvolávám jako Task a jako prvni.

Nebo nemas novejsi Builder ? Jam mam verzi 2.0.5129.5086
30.5.2008 17:27:30
  • 0

#63 matejcik

matejcik

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 389 příspěvků(y)

Publikováno 08 duben 2009 - 23:00

pokud vím, tak OnClick eventy na oregonech a coloradech nefungují.
a dle mého skromného názoru je tam neměli groundspeakové vůbec přidávat, takhle pak má spousta lidí pocit, že by se ty eventy měly používat, a pak se hrozně diví, že "tasky nefungují".

to je obecně oblíbený omyl. tasky fungují, akorátže nejsou interaktivní (a ani být nemají). nefungují OnClicky.
takže onclicky nepoužívat.
zkus ten samý messagebox vyvolat z něčeho smysluplnějšího, např. z commandu.

(omlouvám se za poněkud zahořklý tón, ale mezi častými problémy s wherigem je "tasky nefungují" na prvním místě, a z nějakého důvodu mě trošku vytáčí, že to prakticky všichni nepochopí úplně stejným způsobem)
  • 0
<reklama>OpenWIG - Wherigo player pro mobilní telefony</reklama>
"ty vaše kešky" jsou mi celkem ukradené :ep

#64 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 09 duben 2009 - 5:49

Tak jsem se k tomu dostal až teď. Matejcik ma naprostou pravdu. Onclick eventy NEPOUZIVAT (nikde). Řešení je jednoduché: jistě máš někde v kódu okamžik, když je úkol zadáván. To je správná chvíle, aby si se zeptal, ať si zvolí A nebo B. A potom už jen mezi úkoly přidáš třeba přímo úkol A a nebo přímo úkol B. Task list je opravdu jen takový seznam, kde se dá odškrtávat co je hotové a co není.
  • 0

#65 Jahn Brown

Jahn Brown

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 příspěvků(y)

Publikováno 11 duben 2009 - 18:23

Děkuji za trpělivost a výborné rady. Asi je ostuda, že jsem programátor. Používám události typu OnClick dnes a denně, vůbec mně nenapadlo, že to tu nejde. Ale zdá se, že jsem na dobré cestě. Jen mi ještě není jasná jedna věc: Mám Character a domníval jsem se, že se mi zobrazí jako "You see". Ale on se zobrazuje jako "Inventory". Asi dělám něco blbě. Poradí někdo prosím ?
  • 0

#66 Sutech

Sutech

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 197 příspěvků(y)

Publikováno 11 duben 2009 - 18:44

Jako You see se ti zobrazí jen, pokud ho pomocí příklazu Move an item or character... přesuneš do zóny. Pokud ho přesuneš ke hráči - to Player, pak se ti zobrazí v Inventory.
  • 0

#67 Jahn Brown

Jahn Brown

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 příspěvků(y)

Publikováno 11 duben 2009 - 18:59

Diky. Ovšem to znamena, že když vyjdu ze zony, tak mi zase zmizi, že. Jedná se mi o to, že hráč bude odpověď na otázku znát až v průběhu cesty a přitom bych mu chtěl již na začátku dát vědět, na co si má dávat pozor. Npř. budu chtít vědět, kolik potoků přeskočil. Ale když to nechám v Inventory, tak to asi nevadí. Díky. Až teď mně napadlo, že můžu udělat velkou zónu přes celé "hřiště" a bude vymalováno, že ? Ještě jednou díky.
  • 0

#68 matejcik

matejcik

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 389 příspěvků(y)

Publikováno 11 duben 2009 - 19:34

netřeba ... stačí, když té zóně, ve které je ten charakter, nastavíš "show items" (nebo show contents nebo tak něco) na "always". pak ho uvidíš pořád, dokud bude v té zóně (resp. dokud bude zóna aktivní, charakter visible, a tak dál)
  • 0
<reklama>OpenWIG - Wherigo player pro mobilní telefony</reklama>
"ty vaše kešky" jsou mi celkem ukradené :ep

#69 pikot

pikot

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 11 příspěvků(y)

Publikováno 19 duben 2009 - 10:57

PLZ jak nastavim na wherigo.com pozadavek na odemknuti cartige? a co to vlastne umoznuje? Diky
  • 0

#70 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 19 duben 2009 - 16:41

Jestli dobře chápu dotaz - akce co nastavuje cartridge jako dohranou (odemčenou) je v builderu Set the status of a cartridge to complete or incomplete.
Poté co toto provedeš, může hráč vzít svůj soubor GWS (soubor s uloženou hrou) a ten nahrát na wherigo.com, čímž se mu nastaví cartridge jako dohraná.
To samé může udělat i s Unlock kódem, který mu můžeš po dohrání zobrazit.

O tom jak se orientovat na stránkách wherigo.com se nejlépe dočteš v myslím výborném Sutechově článku na webo Wherigo.cmelda.net.
  • 0

#71 Sutech

Sutech

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 197 příspěvků(y)

Publikováno 19 duben 2009 - 17:11

Ano, ve článku se dozvíš vše podstatné, já jen doplním, že unlock kód pro hráče zobrazíš např. v message pomocí proměnné Player.CompletionCode
  • 0

#72 pikot

pikot

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 11 příspěvků(y)

Publikováno 20 duben 2009 - 11:19

JJ diky mam to :) ja sem, mimo jiny, nevedel jestli ma unlock fce nejaky extra dalsi vyhody a zcela zjevne to takovej vejvar zatim neni. :)
  • 0

#73 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 20 duben 2009 - 11:56

Dalsi vyhoda je, ze v logu ze hry se pak z toho dá poznat, kdy byla cartridge dohrána. Takže doporučuji všem to nastavovat. Třeba se časem na Wherigo.com objeví statusbary a potom si lidi začnou odemykat i cartridge...
  • 0

#74 Jahn Brown

Jahn Brown

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 příspěvků(y)

Publikováno 07 červenec 2009 - 20:56

Děkuji všem za předchozí rady. Rád bych ještě vyjasnil jednu záležitost. Všiml jsem si, že player mi pravděpodobně padá, když si uživatel nevšimne, že se ho program něco ptá a postupně se objeví třeba několik dotazů. Jak tomu předejít ? Lze nějak předchozí nezodpovězený dotaz zrušit následujícím ? Nebo je třeba před zobrazením dalšího počkat na tu první odpověď ? To zas už budu mimo zónu, třeba. Díky za naťuknutí. J.B.
  • 0

#75 Jahn Brown

Jahn Brown

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 příspěvků(y)

Publikováno 25 srpen 2009 - 20:55

Jahn Brown napsal/a:
Děkuji všem za předchozí rady. Rád bych ještě vyjasnil jednu záležitost. Všiml jsem si, že player mi pravděpodobně padá, když si uživatel nevšimne, že se ho program něco ptá a postupně se objeví třeba několik dotazů. Jak tomu předejít ? Lze nějak předchozí nezodpovězený dotaz zrušit následujícím ? Nebo je třeba před zobrazením dalšího počkat na tu první odpověď ? To zas už budu mimo zónu, třeba. Díky za naťuknutí. J.B.

Mezitím jsem zkoušel co se dalo, ale na svou otázku jsem odpověď nenašel. Pomůže někdo prosím ? J.B.
  • 0

#76 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 25 srpen 2009 - 21:17

To je docela složitá věc, to že při tom player padá (nejvíc asi v Oregonu) je pravda. Navrhuji:
a ) vyvarovat se toho, aby to vůbec šlo (další zónu zobrazit až po zodpovězení otázky, případně odklepnutí messageboxu - tedy vždy až v Callbacku.
b ) je jasné že to někdy nejde. Potom se dá použít funkce
ShowScreen(MAINSCREEN)
která by měla všechny hlášky zrušit. Nejsem si 100% jist, že to pomáhá, ale praktikuju to třeba v Arabele a myslím že to stabilitu zlepšuje.
c ) upozorňovat uživatele zvukem na to, že se objeví nějaká hláška, aby si toho všimnul a potvrdil jí (pípání umí i Colorada a Oregony)
d ) pro zobrazení zbývajícího času do nějaké události nepoužívat stále se překrývající MsqBoxy, ale přejmenovávat třeba název zóny do které se běží:
Zone.Name = "Cíl (zbývá " .. remaining .. "s)";

Vše zde napsané jsou mé doporučení, neříkám, že to bude 100% fungovat :), špatně se to testuje, neboť to že při testování Oregon 10x nespadne neznamená, že nespadne i po 11té.
  • 0

#77 Jahn Brown

Jahn Brown

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 příspěvků(y)

Publikováno 26 srpen 2009 - 21:19

Díky moc, toto určitě pomůže. J.B.
  • 0
Není důležité zůčastnit se, ale zvítězit. J.B.

#78 Jahn Brown

Jahn Brown

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 příspěvků(y)

Publikováno 02 září 2009 - 19:35

me2d09 napsal/a:
To je docela složitá věc, to že při tom player padá (nejvíc asi v Oregonu) je pravda. Navrhuji:
a ) vyvarovat se toho, aby to vůbec šlo (další zónu zobrazit až po zodpovězení otázky, případně odklepnutí messageboxu - tedy vždy až v Callbacku.
b ) je jasné že to někdy nejde. Potom se dá použít funkce

ShowScreen(MAINSCREEN)
která by měla všechny hlášky zrušit. Nejsem si 100% jist, že to pomáhá, ale praktikuju to třeba v Arabele a myslím že to stabilitu zlepšuje.
c ) upozorňovat uživatele zvukem na to, že se objeví nějaká hláška, aby si toho všimnul a potvrdil jí (pípání umí i Colorada a Oregony)
d ) pro zobrazení zbývajícího času do nějaké události nepoužívat stále se překrývající MsqBoxy, ale přejmenovávat třeba název zóny do které se běží:
Zone.Name = "Cíl (zbývá " .. remaining .. "s)";

Vše zde napsané jsou mé doporučení, neříkám, že to bude 100% fungovat :), špatně se to testuje, neboť to že při testování Oregon 10x nespadne neznamená, že nespadne i po 11té.


Můžu ještě k bodu c ? Mám Oregona ten nepípá. Mám něco blbě nastaveno ?. Díky
  • 0
Není důležité zůčastnit se, ale zvítězit. J.B.

#79 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 02 září 2009 - 23:30

Jahn Brown napsal/a:
Můžu ještě k bodu c ? Mám Oregona ten nepípá. Mám něco blbě nastaveno ?. Díky


Tak jsme to teď vyzkoušel a na příkaz
Wherigo.Command("Alert")
Oregon nereaguje. Přehrává ale bez problémů FDL soubory. Na vytváření je nejlepší použít System Beep Recorder.

Přikládám cartridge na vyzkoušení (pro Oregon a Colorado). Funkce pipni volá System Command Alert a funkce Zahraj volá přehrání zvuku.
  • 0

#80 Maxinoha

Maxinoha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 146 příspěvků(y)

Publikováno 17 listopad 2009 - 22:57

Tak jsem asi zjistil kolik může být celkem zón (aktivní+neaktivní) než cartridge v Oregonu vytuhne :-) Při 128 již Oregon padá.
  • 0




0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama