
Dotazy po eventu Wherigo s prstem v nose
#21
Publikováno 09 březen 2009 - 12:26
#22
Publikováno 09 březen 2009 - 12:47
#23
Publikováno 09 březen 2009 - 13:03
#24
Publikováno 09 březen 2009 - 13:07
#25
Publikováno 09 březen 2009 - 13:52

#26
Publikováno 09 březen 2009 - 13:59
#27
Publikováno 09 březen 2009 - 14:09
mirotiro napsal/a:
Tak dneska v práci od rána nedělám skoro nic jiného, než že píšu scénář pro testovací WIG... jen jedna docela důležitá otázka... jak nejsnáze zabránit tomu, aby si ho hráči odehráli doma v teple?
Už jsi hrál wherigo: Jako dr. Watson: Pes Baskervillsky ?
Pokud ne, tak si ji zahraj/odlov a budeš to vědět

#28
Publikováno 09 březen 2009 - 14:14
#29
Publikováno 09 březen 2009 - 14:34
mirotiro napsal/a:
Tak dneska v práci od rána nedělám skoro nic jiného, než že píšu scénář pro testovací WIG... jen jedna docela důležitá otázka... jak nejsnáze zabránit tomu, aby si ho hráči odehráli doma v teple?
Přečti si tohle
Testoval jsem a funguje. Ale nakonec jsem to do cartridgi neimplementoval. U jedný to stejně nemá smysl (dohrát se to sice nedá, ale lokace zon je videt) a u tý druhý spolehám (naivne) na fair-play + taky vstupní kontrola v terénu.
Ovšem vše, i toto se dá obejít. Preferuji variantu - kdo podvádí a udělá to od stolu, ať o tom aspoň nepíše do logu

#30
Publikováno 09 březen 2009 - 15:18
To je jako jít do kina jen na konec filmu. Ale určitě jsou tací co to tak udělají, ale řekl bych, že je to jen jejich chyba.mirotiro napsal/a:
Tak dneska v práci od rána nedělám skoro nic jiného, než že píšu scénář pro testovací WIG... jen jedna docela důležitá otázka... jak nejsnáze zabránit tomu, aby si ho hráči odehráli doma v teple?
#31
Publikováno 09 březen 2009 - 15:22
Díky. Myslíš, že by se dala udělat taková jednoduchá tabulka, kde by bylo uvedeno jak jednu a tu samou věc řešit pokud se to musí řešit jinak?Sutech napsal/a:
Ale jsou situace, kdy se to docela hodí. Příklad: pro PPC můžu vytvořit Status text, zatímco pro Colorado standartní message.
#32
Publikováno 09 březen 2009 - 16:29
mirotiro napsal/a:
Tak dneska v práci od rána nedělám skoro nic jiného, než že píšu scénář pro testovací WIG... jen jedna docela důležitá otázka... jak nejsnáze zabránit tomu, aby si ho hráči odehráli doma v teple?
Jde to pomocí několika způsobů, z nichž na jeden okazoval Maxinoha. Chtěl jsem to vykládat pokročilým na eventu, ale bohužel tam byli jen samí začátečníci - tak příště

sobikovi napsal/a:
Díky. Myslíš, že by se dala udělat taková jednoduchá tabulka, kde by bylo uvedeno jak jednu a tu samou věc řešit pokud se to musí řešit jinak?
Udělat to samozřejmě jde, ale bohužel mě nic moc nenapadá, to by záleželo na konkrétní situaci. Ale třeba až budu mít na to náladu, předělám zónu Labyrint v Záhadě - teď pouze vyskočí zpráva: "Pozor, pro Colorado a Oregon je tento úkol nehratelný, chcete ho hrát?" Ale mohl bych to předělat tak, aby se to samo podívalo, na čem hráč hraje a podle toho buď rovnou pro Coloradisty ten úkol vynechalo a nebo by byl pro ně řešen jiným způsobem.
#33
Publikováno 11 březen 2009 - 11:30
#34
Publikováno 11 březen 2009 - 11:48
#35
Publikováno 11 březen 2009 - 13:45
#36
Publikováno 11 březen 2009 - 14:01

#37
Publikováno 11 březen 2009 - 15:48
pikot napsal/a:
Tak i ja pridam svuj dotaz
7) bude fungovat (teda mimo PPC) show zitem? - uz ctu ze ne tak plz aspon radu jak na to
jedná se mi o to ze mam nekolik casti deje kdy napr mam INPUT a pri spatnem zadani se chci hrace zeptat jestli chce napovedu a nebo ne - pres messagobox to asi udelat nejde - protoze sice tam jdou nazvat 2 talcitka ruzne ale pouze priradit oboum stejnou fci - pokud me vyvedes z omylu budu jen rad
Diky
XXXXXXXXXXXXXXXXx
opraveno cislovani
Forum moc nesleduji, takže nemám přehled v dotazech. Ale toto jde bezprolémově. Dá se to použít pro možnost více dějových linií. Přikládám návod v obrázku, snad se mi to povedlo. Je to z připravované WIG, ale nevím, zda to dokončím, takže to berte s úsměvem

#38
Publikováno 15 březen 2009 - 20:16
#39
Publikováno 05 duben 2009 - 18:35

#40
Publikováno 05 duben 2009 - 18:41
A nebo si to můžeš zjednodušit tím, že místo snižování nějaké vlastní proměnné, můžeš využít interní proměnnou Jmeno_Timeru.Duration. Ta totiž uchovává, kolik času zbývá do dosažení nuly.
Seznam proměnných nikde moc není, max. na fóru wherigo.com a tady.
1 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 1 návštěvníků 0 anonymních uživatelů