

Dotazy po eventu Wherigo s prstem v nose
#41
Publikováno 05 duben 2009 - 19:51

#42
Publikováno 05 duben 2009 - 20:04
1. vytvoř timer s intervalem 1 s, proměnnou typu Number, nazvu ji např. Zbyva
2. tam, kde chceš mít odpočet, vytvoř akci Start a timer
3. přejdi do Timer -> When a timer tick...occurs., vytvoř akci Decrement a variable by a value, pomocí níž se bude snižovat hodnota Zbyva o 1 při každém intervalu
4. pod ní vytvoř akci Show a message... a do ní vlož např. text
[[Zbyva casu: ]]..Zbyva..[[ sekund.]]
Vzdálenost není problém též udělat, prakticky stejným způsobem, ale bohužel neznám název oné interní proměnné, která uchovává vzdálenost hráče od nějakého objektu (třeba zóny)
#43
Publikováno 05 duben 2009 - 20:13
#44
Publikováno 05 duben 2009 - 20:22

#45
Publikováno 05 duben 2009 - 20:38
#46
Publikováno 05 duben 2009 - 20:50

#47
Publikováno 07 duben 2009 - 19:22
#48
Publikováno 07 duben 2009 - 19:58
#49
Publikováno 07 duben 2009 - 20:51
#50
Publikováno 07 duben 2009 - 21:27

#51
Publikováno 07 duben 2009 - 23:11
Tak jsem to vyzkoušel, a opravdu se to zobrazuje nějak zvláštně. Mám ale pocit, že to dříve fungovalo. Přikládám testovací gwc, napište, co vidíte.Jahn Brown napsal/a:
1. Mam problem se zobrazovanim MessageBoxu se 2 tlacitky na Oregonu. Na simulatoru to funguje
Já vidím:
1) normální message box

2) message box s jiným textem na tlačítku než je OK

3) message box se dvěma tlačítky s nějakou podivnou grafikou (chybí obrysy tlačítek). Kliknout ale jde na každou z možností (a i jde poznat na co se kliklo). Screen mi nejde z téhle obrazovky sejmout...
#52
Publikováno 07 duben 2009 - 23:24

#53
Publikováno 08 duben 2009 - 13:27

#54
Publikováno 08 duben 2009 - 17:17
#55
Publikováno 08 duben 2009 - 18:06
#56
Publikováno 08 duben 2009 - 18:20
#57
Publikováno 08 duben 2009 - 18:51
#58
Publikováno 08 duben 2009 - 19:11
Jahn Brown napsal/a:
Napsat souřadnice, aby si je uživatel opsal se mi moc nelíbí. (škrabání pravou rukou za levým uchem).
Ve volné přírodě nebo v parku je určité dobré hráče ke krabce dovést pomocí WIGa, ale u Starých zámeckých schodů jsem to v novějších verzích zrušil, protože nastal problém s odchylkou u Oregona. Někdy ta odchylka dělá až 8 metrů oproti Coloradu, takže hráč měl velký problém trefit tu správnou uličku

Takto finálovka je vidět na mapovém podkladu a i když bude Oregon zlobit tak hráč dorazí na správné místo.
Třeba se časem nějakým novým fw oregon zlepší a pak vrátím navigací pomocí WIGa zpět

#59
Publikováno 08 duben 2009 - 20:27
Jahn Brown napsal/a:
Můžeš mi poslat Tvuj zdrojak ?
Publikujeě pro jake zarizeni ?
Zdroják přikládám, tu cartridge jsem naťukal asi během minuty. Prostě OnStart MessageBox a potom do něj vnořené Callbacky. Jestli to z mýho zdrojáku nevykoukáš, pošli mi tvůj lua na mail (me2d09@me2d09.cz) a já se na to podívám.
Publikuju pro Garmin, ale je to úplně jedno - resp. na tohle to nemá vliv.
Ikonka je daná zvoleným typem wherigo hry. Každý typ (TourGuide, Puzzle, Fiction, Geocache) má jinou.
#60
Publikováno 08 duben 2009 - 20:32
me2d09 napsal/a:
Jahn Brown napsal/a:
Můžeš mi poslat Tvuj zdrojak ?
Publikujeě pro jake zarizeni ?
Zdroják přikládám, tu cartridge jsem naťukal asi během minuty. Prostě OnStart MessageBox a potom do něj vnořené Callbacky. Jestli to z mýho zdrojáku nevykoukáš, pošli mi tvůj lua na mail (me2d09@me2d09.cz) a já se na to podívám.
Publikuju pro Garmin, ale je to úplně jedno - resp. na tohle to nemá vliv.
Ikonka je daná zvoleným typem wherigo hry. Každý typ (TourGuide, Puzzle, Fiction, Geocache) má jinou.
Děkuji za pomoc. Ten zdrojak tu však nevidim. Asi uz jsem moc unaveny.
0 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů