
Dotazy po eventu Wherigo s prstem v nose
#62
Publikováno 08 duben 2009 - 20:47
Jahn Brown napsal/a:
me2d09 napsal/a:
Jahn Brown napsal/a:
Můžeš mi poslat Tvuj zdrojak ?
Publikujeě pro jake zarizeni ?
Zdroják přikládám, tu cartridge jsem naťukal asi během minuty. Prostě OnStart MessageBox a potom do něj vnořené Callbacky. Jestli to z mýho zdrojáku nevykoukáš, pošli mi tvůj lua na mail (me2d09@me2d09.cz) a já se na to podívám.
Publikuju pro Garmin, ale je to úplně jedno - resp. na tohle to nemá vliv.
Ikonka je daná zvoleným typem wherigo hry. Každý typ (TourGuide, Puzzle, Fiction, Geocache) má jinou.
Děkuji za pomoc. Ten zdrojak tu však nevidim. Asi uz jsem moc unaveny.
Tak přikládám miniaturní cartrige. Dialog vyvolávám z Task. Tlačítka se na Emulátoru zobrazují, ale na Oregonu ne. Jsem zvědavý na Tvůj názor. Díky za pomoc.
Jediný rozdíl od Tvé cartrige vidím v tom, že ty dialogy vyvoláváš postupně a automaticky po spuštění. Já ho vyvolávám jako Task a jako prvni.
Nebo nemas novejsi Builder ? Jam mam verzi 2.0.5129.5086
30.5.2008 17:27:30
#63
Publikováno 08 duben 2009 - 23:00
a dle mého skromného názoru je tam neměli groundspeakové vůbec přidávat, takhle pak má spousta lidí pocit, že by se ty eventy měly používat, a pak se hrozně diví, že "tasky nefungují".
to je obecně oblíbený omyl. tasky fungují, akorátže nejsou interaktivní (a ani být nemají). nefungují OnClicky.
takže onclicky nepoužívat.
zkus ten samý messagebox vyvolat z něčeho smysluplnějšího, např. z commandu.
(omlouvám se za poněkud zahořklý tón, ale mezi častými problémy s wherigem je "tasky nefungují" na prvním místě, a z nějakého důvodu mě trošku vytáčí, že to prakticky všichni nepochopí úplně stejným způsobem)
"ty vaše kešky" jsou mi celkem ukradené :ep
#64
Publikováno 09 duben 2009 - 5:49
#65
Publikováno 11 duben 2009 - 18:23
#66
Publikováno 11 duben 2009 - 18:44
#67
Publikováno 11 duben 2009 - 18:59
#68
Publikováno 11 duben 2009 - 19:34
"ty vaše kešky" jsou mi celkem ukradené :ep
#69
Publikováno 19 duben 2009 - 10:57
#70
Publikováno 19 duben 2009 - 16:41
Poté co toto provedeš, může hráč vzít svůj soubor GWS (soubor s uloženou hrou) a ten nahrát na wherigo.com, čímž se mu nastaví cartridge jako dohraná.
To samé může udělat i s Unlock kódem, který mu můžeš po dohrání zobrazit.
O tom jak se orientovat na stránkách wherigo.com se nejlépe dočteš v myslím výborném Sutechově článku na webo Wherigo.cmelda.net.
#71
Publikováno 19 duben 2009 - 17:11
#72
Publikováno 20 duben 2009 - 11:19


#73
Publikováno 20 duben 2009 - 11:56
#74
Publikováno 07 červenec 2009 - 20:56
#75
Publikováno 25 srpen 2009 - 20:55
Mezitím jsem zkoušel co se dalo, ale na svou otázku jsem odpověď nenašel. Pomůže někdo prosím ? J.B.Jahn Brown napsal/a:
Děkuji všem za předchozí rady. Rád bych ještě vyjasnil jednu záležitost. Všiml jsem si, že player mi pravděpodobně padá, když si uživatel nevšimne, že se ho program něco ptá a postupně se objeví třeba několik dotazů. Jak tomu předejít ? Lze nějak předchozí nezodpovězený dotaz zrušit následujícím ? Nebo je třeba před zobrazením dalšího počkat na tu první odpověď ? To zas už budu mimo zónu, třeba. Díky za naťuknutí. J.B.
#76
Publikováno 25 srpen 2009 - 21:17
a ) vyvarovat se toho, aby to vůbec šlo (další zónu zobrazit až po zodpovězení otázky, případně odklepnutí messageboxu - tedy vždy až v Callbacku.
b ) je jasné že to někdy nejde. Potom se dá použít funkce
ShowScreen(MAINSCREEN)která by měla všechny hlášky zrušit. Nejsem si 100% jist, že to pomáhá, ale praktikuju to třeba v Arabele a myslím že to stabilitu zlepšuje.
c ) upozorňovat uživatele zvukem na to, že se objeví nějaká hláška, aby si toho všimnul a potvrdil jí (pípání umí i Colorada a Oregony)
d ) pro zobrazení zbývajícího času do nějaké události nepoužívat stále se překrývající MsqBoxy, ale přejmenovávat třeba název zóny do které se běží:
Zone.Name = "Cíl (zbývá " .. remaining .. "s)";
Vše zde napsané jsou mé doporučení, neříkám, že to bude 100% fungovat

#77
Publikováno 26 srpen 2009 - 21:19
#78
Publikováno 02 září 2009 - 19:35
me2d09 napsal/a:
To je docela složitá věc, to že při tom player padá (nejvíc asi v Oregonu) je pravda. Navrhuji:
a ) vyvarovat se toho, aby to vůbec šlo (další zónu zobrazit až po zodpovězení otázky, případně odklepnutí messageboxu - tedy vždy až v Callbacku.
b ) je jasné že to někdy nejde. Potom se dá použít funkceShowScreen(MAINSCREEN)která by měla všechny hlášky zrušit. Nejsem si 100% jist, že to pomáhá, ale praktikuju to třeba v Arabele a myslím že to stabilitu zlepšuje.
c ) upozorňovat uživatele zvukem na to, že se objeví nějaká hláška, aby si toho všimnul a potvrdil jí (pípání umí i Colorada a Oregony)
d ) pro zobrazení zbývajícího času do nějaké události nepoužívat stále se překrývající MsqBoxy, ale přejmenovávat třeba název zóny do které se běží:
Zone.Name = "Cíl (zbývá " .. remaining .. "s)";
Vše zde napsané jsou mé doporučení, neříkám, že to bude 100% fungovat, špatně se to testuje, neboť to že při testování Oregon 10x nespadne neznamená, že nespadne i po 11té.
Můžu ještě k bodu c ? Mám Oregona ten nepípá. Mám něco blbě nastaveno ?. Díky
#79
Publikováno 02 září 2009 - 23:30
Jahn Brown napsal/a:
Můžu ještě k bodu c ? Mám Oregona ten nepípá. Mám něco blbě nastaveno ?. Díky
Tak jsme to teď vyzkoušel a na příkaz
Wherigo.Command("Alert")Oregon nereaguje. Přehrává ale bez problémů FDL soubory. Na vytváření je nejlepší použít System Beep Recorder.
Přikládám cartridge na vyzkoušení (pro Oregon a Colorado). Funkce pipni volá System Command Alert a funkce Zahraj volá přehrání zvuku.
#80
Publikováno 17 listopad 2009 - 22:57
5 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 5 návštěvníků 0 anonymních uživatelů