Přejít na obsah


Fotka

Jak to udělám v URWIGO?


  • Zamčené téma Toto téma je zamknuto
787 odpovědí na toto téma

#601 lubbez

lubbez

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 527 příspěvků(y)

Publikováno 26 květen 2013 - 20:39

posouvám
  • 0
Kde je vůle, tam je cesta.
Udělátka na kešky, GEO díly: www.geotools.cz

#602 ProKesTom

ProKesTom

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 848 příspěvků(y)

Publikováno 26 květen 2013 - 21:55

Vzhledem k tomu, jak se "poloha" změřená GPS náhodně posouvá, ačkoli stojíš na jednom místě, do takové zóny kačer nedokáže vstoupit jinak, než náhodou. A udrží se v ní jen do dalšího měření - tedy max 1 sekundu. Právě proto se standardně dá s předměty v zóně manipulovat, ať jsi v zóně kdekoli. Zóna s rozměry pod 20x20m hráče jen naštve, zóna pod 5x5m je na... nic.
  • 0

#603 lubbez

lubbez

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 527 příspěvků(y)

Publikováno 27 květen 2013 - 12:50

Možná sis nevšiml, že můj dotaz byl o úplně něčem jiném. Primárně mne zajímá, jestli lze využít umístění veci na souřadnice k něčemu smysluplnému.
  • 0
Kde je vůle, tam je cesta.
Udělátka na kešky, GEO díly: www.geotools.cz

#604 matejcik

matejcik

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 389 příspěvků(y)

Publikováno 27 květen 2013 - 13:06

moc smysluplnému ne je to hlavně k tomu, když chceš někam hodit "navigaci k bodu", např. k finálce, kde i malá zona je "moc velká". ale v cartridge na to žádné události ani podmínky navázat nejdou. (tedy dá se v lua scriptu třeba měřit vzdálenost a azimut k tomu předmětu, ale neděje se to automaticky, musel bys mít třeba timer, který by to zkontroloval jednou za několik vteřin) to co se pokoušíš udělat s tou bankovkou, to je v podstatě správný způsob jak něco takového udělat - až na to, že jak podotknul ProKešTom, ty vzdálenosti jsou absurdně malé.
  • 0
<reklama>OpenWIG - Wherigo player pro mobilní telefony</reklama>
"ty vaše kešky" jsou mi celkem ukradené :ep

#605 mh.mail

mh.mail

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 844 příspěvků(y)

Publikováno 27 květen 2013 - 13:12

lubbez napsal/a:
Možná sis nevšiml, že můj dotaz byl o úplně něčem jiném. Primárně mne zajímá, jestli lze využít umístění veci na souřadnice k něčemu smysluplnému.

No, možná sis ty nevšiml, co ti vlastně ProKesTom říká.
1. Umístění věci na souřadnice k něčemu smysluplnému podle mého názoru využít jde. Jen si musíš umět trošku pomoct a trošku si to „oprogramovat“. To ale přesahuje rámec jednoduché odpovědi ve fóru.
2. ProKesTom ti naznačuje fakt, že vzhledem k nepřesnosti GPS a průběžným změnám polohy satelitů nemá cenu nutit hráče se dostat do zóny menší než 20x20 metrů. Já bych řekl, že v závislosti na kvalitě signálu v místě nemůžeš požadovat přiblížení k nějakému bodu blíže než 10 metrů.
Pokud tedy budeš ochoten akceptovat hranici přiblížení 10 metrů od předmětu, pak se s tím určitě ve smyslu příběhu dá něco dělat. Požadovat od hráčů přiblížení na kratší vzdálenost povede jenom k jejich naštvanosti, až se jim to nebude dařit.
Stačí ta odpověď takto?
  • 0

„Kdo podvádí, ochuzuje jenom sám sebe.“
http://gc.i-mh.net/ | gc@i-mh.net


#606 Blexa

Blexa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 příspěvků(y)

Publikováno 27 květen 2013 - 13:20

Obavam se, ze z puvodniho dotazu neni uplne jasne na co se vlastne ptas, respektive jak funguje soucasne reseni a co presne se ti na soucasnem reseni nelibi. O smyslupnem vyuziti jsem nenasel v puvodnim dotazu ani zminku... Umisteni veci na presne souradnice (zde je otazka co je presne) vseobecne smysl nema, protoze cim presnejsi, tim hure se hrac trefi do souradnic. Dokazu si predstavit konstrukci, kdy je predmet ve viditelne zone a v nejakem bode/miste uvnitr zony bude druha neviditelna zona minimalni velikosti, ktera pri priblizeni povoli prikaz provadejici akci s predmetem (sebranim). V dusledku bude, ale hrac zmaten, porotoze uvidi predmet, ale nebude s nim moci nic udelat, ani nebude vedet kam jit, aby ho mohl nejakou akci vykonat.
  • 0

#607 mh.mail

mh.mail

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 844 příspěvků(y)

Publikováno 27 květen 2013 - 13:25

@lubbez: Jo a "matejcik" je autorem OpenWIGu (neboli implementace wheriga do Javy), takže ten o tom něco musí vědět. To, že on píše "smysluplném spíše ne" a já "smysluplném ano" je dáno asi pouze úhlem pohledu, jinak má prakticky ve všem pravdu.
Jo a znám ještě jedno řešení, které nepotřebuje ani timer. Je jednoduché a elegantní, ale závisí na tom, jak a k čemu chceš ten předmět na souřadnicích použít.

Blexa napsal/a:
... uvidi predmet, ale nebude s nim moci nic udelat, ani nebude vedet kam jit, aby ho mohl nejakou akci vykonat.

Pokud je předmět na konkrétních souřadnicích, tak na něj wigo normálně naviguje, tzn. ukazuje směr a vzdálenost od bodu, takže hráč se může pokusit k bodu dojít (na nějakou přijatelnou vzdálenost). Aspoň mám pocit, že tak to funguje.
  • 0

„Kdo podvádí, ochuzuje jenom sám sebe.“
http://gc.i-mh.net/ | gc@i-mh.net


#608 Blexa

Blexa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 příspěvků(y)

Publikováno 27 květen 2013 - 13:45

Vyjadril jsem se dost nestastne. Myslenka byla nechat predmet ve velke viditelne zone a pri priblizeni k male skryte (uvnitr te velke) povolit prikaz u predmetu. Efekt by byl donutit dojit hrace na presnejsi misto, ale vyuzitelnost je mizerna vzhledem k tomu co jsem napsal drive - hrac nebude vedet kam jit a bude zmaten.
  • 0

#609 lubbez

lubbez

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 527 příspěvků(y)

Publikováno 27 květen 2013 - 14:06

Pánové moc děkuji za vyčerpávající info. Chtěl jsem jenom trochu "vyšperkovat" jeden skoro hotový projekt tady v Praze. Prostě mi jenom vrtalo v hlavě jak to udělat a kromě té vnořené zóny mne nic nenapadlo.Takhle mám klid. Určitě nechci nasírat hráče nějakou buzerací, vždyť na druhou stranu kladný komentář je to jediné, co z toho člověk má. Jistě všichni dobře víte kolik je to hodin programování, pokud tam má být smysluplná interaktivní zápletka. Tak ještě jednou dík.
  • 0
Kde je vůle, tam je cesta.
Udělátka na kešky, GEO díly: www.geotools.cz

#610 sokol282

sokol282

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 37 příspěvků(y)

Publikováno 17 červen 2013 - 20:02

Mám dotaz.Chci udělat urwigo play anywhere ale jak dát aby se mi načetla pozice kde stojím.Dík
  • 0

#611 Blexa

Blexa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 příspěvků(y)

Publikováno 17 červen 2013 - 21:43

Porad to same dokola...
http://goo.gl/X9xUD

Tusim v Player.ObjectLocation je ulozena a asi budes muset pouzit lue, ale jsem ted tak ospalej, ze nemam silu to resit.
  • 0

#612 sokol282

sokol282

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 37 příspěvků(y)

Publikováno 17 červen 2013 - 22:19

máš pravdu ale furt sou noví lidé
  • 0

#613 sokol282

sokol282

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 37 příspěvků(y)

Publikováno 18 červen 2013 - 16:47

Asi jsem tupej ale prostě nic potřebuju pomoct jen jak dát tu výchozí zónu
  • 0

#614 Blexa

Blexa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 příspěvků(y)

Publikováno 18 červen 2013 - 16:58

Zkus prosim pouzivat carky a tecky ve vete, jinak je to opravdu nesrozumitelne. Co chces teda udelat? Zjstit souradnice hrace nebo na souradnice hrace umistit zonu? Pokud umistit zonu, co presne ti z navodu nefunguje?
  • 0

#615 sokol282

sokol282

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 37 příspěvků(y)

Publikováno 18 červen 2013 - 17:06

Jak vložit do skriptu uživatelský kód když to řeknu blbě tak návod pro blbce
  • 0

#616 Blexa

Blexa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 příspěvků(y)

Publikováno 18 červen 2013 - 17:13

Nahore Zobrazit/Uzivatelsky funkce LUA. Pro samotne volani behem hry Akce/Uzivatelsky kod LUA.
  • 0

#617 sokol282

sokol282

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 37 příspěvků(y)

Publikováno 18 červen 2013 - 17:39

Uf byla to dřina ale už to funguje dík
  • 0

#618 Eygam

Eygam

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 2 příspěvků(y)

Publikováno 11 červenec 2013 - 1:45

Zdravím,

moc se v tomhle oboru nevyznám, ale začal jsem zkoumat, jak funguje Urwigo a poměrně úspěšně se mi daří vytvářet hru. Dostal jsem se ale k místu, kde chci udělat tohle: Postava musí bojovat a v každém kole má na výběr několik možností, co dělat. Jednotlivá kola jsem vytvořil jako vstupy, ale když se je snažím dát za sebe, vyhodí mi to chybovou hlášku Akce překrývá okno jiné předcházející akce. Asi vcelku chápu, proč to nejde, ale nemám tušení, jak udělat řadu vstupů za sebou.
Vložený obrázek
  • 0

#619 Blexa

Blexa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 příspěvků(y)

Publikováno 11 červenec 2013 - 5:31

Volanim 2. vstupu v 1. vstupu. Nebo to dostat do jednoho a volat porad ten samej vstup v nem samotnem.
  • 0

#620 Eygam

Eygam

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 2 příspěvků(y)

Publikováno 11 červenec 2013 - 11:36

Blexa napsal/a:
Volanim 2. vstupu v 1. vstupu. Nebo to dostat do jednoho a volat porad ten samej vstup v nem samotnem.


Super, dekuju moc, pouzil jsem tu prvni moznost.
  • 0




1 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 1 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama