Prvni oficiální česká Wherigo cartridge a Wherigo keš
#61
Publikováno 09 březen 2008 - 23:28
Bylo mi ctí také proto, že jsem touto keší záhajil další litřík publikovaných (byla to má publikovaná #1001 - to to letí )
#62
Publikováno 10 březen 2008 - 9:00
#63
Publikováno 10 březen 2008 - 9:38
A naopak, u wherigo cache může owner keše z gc.com kontrolovat na whg.com, že mise byla opravdu úspěšně ukončena. Což se mi jako ownerovi mé potenciální whg cache líbí hodně
Můžeme být jen rádi, že byla hra wherigo zařazena jako nový typ na gc.com a nedopadlo to stejně jako v případě náhrady za zrušené locationlessky.
RaptorTeam napsal/a:
Jen je podivne dvoji logovani na dvou serverech. Bylo by lepsi kdyz by to groundspeak spojil.
#64
Publikováno 10 březen 2008 - 15:28
#65
Publikováno 10 březen 2008 - 17:29
#66
Publikováno 10 březen 2008 - 18:53
#67
Publikováno 10 březen 2008 - 19:31
#68
Publikováno 10 březen 2008 - 20:34
Získané zkušenosti:
- navigační červená šipka ukazující spolu se zbývající vzdáleností směr postupu k zóně nebo jinému objektu v zóně, se objevuje a mizí zcela chaoticky, občas je nahrazena jakýmsi podivným azimutem, u kterého se mi nepodařilo zjistit, zda je vztažen k směru pohybu, nebo k severu. Zbývalo se jen orientovat změnou vzdálenosti k cíli, což někdy vedlo k pobíhání sem a tam. Chvílemi bych jako neznalý místa tak nevěděl, kterým směrem mne to vlastně naviguje.
- player zvládne deaktivovat aktivní zónu, ale aktivovat dosud neaktivní už neumí (něco jsem už o tom postřehl i na whg fóru). Nebo možná i umí, ale nějakým divokým postupem, který se mi zatím nepodařilo zjistit. Takže je nutné nechat všechny zóny aktivní a operovat jen s visible statusem.
- player nezvládá zobrazit GIF obrázky. JPG to zvládá, jiné formáty jsem nezkoušel. JPG ale dostačuje
- nepodařilo se mi rozchodit zvukové uzpozornění. Ono taky s tím implementovaným pípákem se asi těžko dá cokoliv přehrávat... ale ani obyčejný BEEEP se mi nepovedl.
- event, který měl při startu cartridge zobrazit úvodní text a informace ("when a cartridge is started" ), sveřepě zobrazoval prázdnou obrazovku.
- na event volaný příkaz ("showscreen" ) pro konkrétní item nezafungoval, showscreen pro konkrétní zónu se občas chytil.
- dvakrát z dvaceti pokusů player při vstupu do zóny neaktivoval událost "when the player enters a zone", i když oznamoval, že jsem 0m od zóny.
V této fázi jsem už další testy zabalil s tím, že je nutné script přepsat tak, aby byl hratelný na současné verzi playeru v Coloradu. Ukazuje se, že v současném stavu je lepší, když jsou zóny dost velké a ne příliš blízko sebe.
#69
Publikováno 10 březen 2008 - 21:02
Na PDA bez problémů, funguje zcela identicky jak v emulátoru. Aktivace/deaktivace zón, nastavování visibility, práce s characters a items (včetně a/deaktivace jejich commandů)... Countdown timer snad testnu zítra.Mion napsal/a:
- player zvládne deaktivovat aktivní zónu, ale aktivovat dosud neaktivní už neumí
Koukni na http://wherigobuilde...m/Builder Media - tam jsou uvedeny podporované formáty médií:Mion napsal/a:
- player nezvládá zobrazit GIF obrázky. JPG to zvládá, jiné formáty jsem nezkoušel. JPG ale dostačuje
(Currently, the Colorado supports only JPG. The pocket PC supports both JPG and BMP)
ZCh
#70
Publikováno 10 březen 2008 - 21:32
#71
Publikováno 10 březen 2008 - 21:32
Countdown timer funguje spolehlivě, i klasický timer. Itemy jdou bez problémů zviditelňovat a skrývat, ale showscreen na ně někdy nezafunguje. Uživatel si je pak musí najít ručně v seznamu.Tak koukám že to co tvořím bude zatím hratelné jen na PDA :-(
Na PDA bez problémů, funguje zcela identicky jak v emulátoru. Aktivace/deaktivace zón, nastavování visibility, práce s characters a items (včetně a/deaktivace jejich commandů)... Countdown timer snad testnu zítra.
A ty zóny se dají nyní ovládat tak, že se nastaví od počátku jako aktivní a ve vhodnou chvíli se jen nastaví vlastnost "visible" na true. Pak to bude fungovat i v aktuální verzi playeru v Coloradu. Deaktivovat pomoci "active" property zóna jde, ale je to zatím nevratná záležitost. Něco jako smrt
jj, já vím, četl jsem to ještě dřív, než jsem začal něco tvořit. Ale vlastní zkušenost je neocenitelná a lépe se vryje do paměti - na tohle jsem prostě zapomněl.... - tam jsou uvedeny podporované formáty médií:
(Currently, the Colorado supports only JPG. The pocket PC supports both JPG and BMP)
ZCh
#72
Publikováno 10 březen 2008 - 21:39
#73
Publikováno 10 březen 2008 - 22:09
#74
Publikováno 10 březen 2008 - 22:19
Já myslím, že po menších úpravách to rozchodím tak, aby to uživatele nemátlo, nebudu se pokoušet např. po nějaké události zobrazit rovnou seznam itemů a pod. - to mi nějak nefungovalo. Mohu ti klidně poslat případně zdroják, třeba tam dělám nějakou botu...marekl napsal/a:
...Na Coloradu mi Wherigo celkem fungovalo, ten player se mi zdál mnohem lepší než na Windows Mobile.
Jinak ta ztrácející se a znova objevující šipka na řádku zóny při jejím přibližování měla co do činění s tím, zda colorado v dané chvíli updatovalo pozici nebo ne. Jakmile jsem zvýšil rychlost na 4km/h a víc, tak se přestala ztrácet. Možná je to tím, že mám vypnutý magnetický kompas a při pomalém pohybu, kdy si colorado není jisté přesným směrem pohybu (?), raději šipku schová.
Já ten pocit mám dost velký, prostě po dvou letech používání 60ky, která reagovala pomalu i na otočení hlavy , na mne teď dělá šipka colorada dojem spící panny :|marekl napsal/a:
Nemám jinak pocit pomalejších reakcí.
#75
Publikováno 10 březen 2008 - 23:11
#76
Publikováno 11 březen 2008 - 9:53
#77
Publikováno 11 březen 2008 - 9:56
#78
Publikováno 11 březen 2008 - 10:01
#79
Publikováno 11 březen 2008 - 13:07
0 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů