
Jak vytvořit Wherigo cartridge ?
#21
Publikováno 28 duben 2008 - 16:01
#22
Publikováno 28 duben 2008 - 17:42
Z hlavy to nevím, to ti řekne spíš Mion.kuzysk napsal/a:
Neviete nahodou niekto, ktore prikazy z buildera colorado nežere??? Skusal som, ladil na PC všetko v pohode, hodím final do Colorada a stale vytuhne. Teda nevytuhne, uplne vypne. Builder je najnovší a fw 2.51Beta.
Tolko času som pri tom presedel a nakoniec nič z toho.... poteší človeka :-)
Ale nemusí to být ani problém typu "nežere" příkazy - na mém WIG je třeba po vstupu do jedné zóny udělat dva kroky navívc a pak teprve odmáčnout dialog, jinak taky vypne. A zatím jsem na to nepřišel :-(
ZCh
#23
Publikováno 29 duben 2008 - 6:12
Pokud si dobře pamatuju, v době vývoje mé cartridge Colorado padalo na příkazu "Alert", a "StopSound", a neumí "Set status text". Také nefungovalo správně volání příkazu ShowScreen pro "DetailScreen". Player to obvykle přežil, ale vykresiíl neúplný náhled.
Od té doby je ale v Coloradu díky update fw novější verze Playeru a tu jsem již netestoval. A na webu Colorada ani na wig.com jsem nikde nenašel podrobné informace, co by měl ten update playeru umět navíc, případně jaké chyby opravuje.
kuzysk napsal/a:
Neviete nahodou niekto, ktore prikazy z buildera colorado nežere???
#24
Publikováno 18 červenec 2008 - 21:17
#25
Publikováno 18 červenec 2008 - 22:09
garmin 60CSx | galaxy nexus + locus pro | lumia 640 + geocaching pro
astrolux S1 | convoy S2+ | 2x aurora ak-p7
norco search a.105 '16 | mibo mastr '12 | #fialka '9x
#26
Publikováno 18 červenec 2008 - 23:48
#27
Publikováno 19 červenec 2008 - 7:43
takerudavis napsal/a:
docela by mě zajímalo jak se řeší u wheriga blízké kešky.
myslím tím, jestli se smí vytvořit wherigo cartridge procházející i místy kde je poblíž jiná keška.
Smyslem minimální vzdálenosti je především zabránit, aby kačer nenašel omylem krabičku od jiné keše, než kterou hledá. Bere se tedy vzdálenost mezi krabičkami umístěnými kačery do terénu. Pokud na stage multiny máš úkol spočítat třeba plaňky v plotu, není to bod pro počítání min. vzdálenosti.
Takhle nějak to tu před časem vysvětloval některý z reviewerů.
U Wherigo krabičky neumisťuješ (pokud vím - já Coloredo nemám), tak to nevadí.
#28
Publikováno 01 říjen 2008 - 12:42
Po koupi Oregona jsem se začal hrabat v builderu. Žádný návod v češtině jsem nenašel. V builderu také žádná funkční nápověda není. Podotýkám, že nejsem žádný programátor.
Tvorba zones, items, charakters a podobě je jasná, Tasks jsou skoro jasné :-). Aktivace, viditelnot a její řízení je jasné. Timers po vyřešení nejasností taky.
Co mě jasné není je tvorba Imputs, a variables. Může mě to někdo pomoci osvětlit. Chtěl jsem zařadit nějaké zadání od hráče například jako kontrolu, že je na správném místě ale to se mě nepodařilo.
Další co mě není jasné: co jsou a jak fungují commands u tvorby nových items.
V přístroji mě u items nefunguje Event "When the player clicks on this item(1)"
Ty příkazy co mám pod tímto "Evetnt" se vůbec v Oregonu po kliknutí nespustí, zatímco v emulátoru ano.
Existují nějaká pravidla při vkládání obrázků a ikon? Někdy se vložené obrázky zobrazí krásně, někdy se různě natáhnou a to i když zaškrtnu políčko u "Sizing Choises" not reziste
Take ikony se někdy zobrazí korektně a někdy jen jako černej flek.
PS: Nepište prosím, že se to někde psalo a raději napište kde se to psalo! Dále bych byl vděčný za jakékoli rady, případně vaše vzorové *.lua soubory.
Vaše postřehy se snažím schromažďovat na http://vancosi.blog.cz/0801
#29
Publikováno 18 říjen 2008 - 11:16
#30
Publikováno 18 říjen 2008 - 15:06


#31
Publikováno 18 říjen 2008 - 15:16
#32
Publikováno 18 říjen 2008 - 15:54


#33
Publikováno 18 říjen 2008 - 17:28
Fajn, beru tě za slovo a počítej se jako první lektorSutech napsal/a:
Pokud to bude v Praze a pokud to někdozajistí po stránce organizační, rád přijdu a zájemcům osvětlím všechny taje vytváření cartridgí v builderu...


#34
Publikováno 18 říjen 2008 - 22:43
Sutech napsal/a:
Pokud to bude v Praze a pokud to někdozajistí po stránce organizační, rád přijdu a zájemcům osvětlím všechny taje vytváření cartridgí v builderu...
Jinak, nabídka, která se neodmítá - pokud chcete vytvořit vlastní WIG, ale nechce se vám učit pracovat v builderu (což je to nejmenší, mnohem horší je zjistit všechny kiksy, které builder a hlavně Kolouš s Oregánem dokáže a dokázat je opravit), kontaktujte mě.
Neslibuji, že vyhovím všem, upřednostňuji zajímavé projekty, ale pomoci vám můžu tak jako tak.
tak tak, builder sám o sobě není nepochopitelný, ale některé jeho bugy ano

#35
Publikováno 28 říjen 2008 - 0:06
#36
Publikováno 28 říjen 2008 - 0:10
dusivka napsal/a:
Predem se omlouvam za offtopic ale jeden laicky dotaz:)
Umoznuje wherigo casove limity? Tzn. jako v akcnich hrach - splneni ukolu v predem danem casovem limitu, jinak musis zacit znovu,
Dostalo by to tak uplne jinou dimenzi:)
Diky
ano, umožňuje

#37
Publikováno 28 říjen 2008 - 0:13
Jistě že. Je tam časovač, po jeho uplynutí je možno nastavit událost která se má provést. Skrýt zony, ukázat zony atd...dusivka napsal/a:
Umoznuje wherigo casove limity?
#38
Publikováno 28 říjen 2008 - 0:19

#39
Publikováno 04 listopad 2008 - 14:08
sobikovi napsal/a:
Tak jsem si včera ukutil základ první wkešky a dneska když chci začít pokračovat s prací, tak supr.. chybová hláška a soubor nelze otevřít :@ Nevíte náhodou někdo co s tím...???
Tak jsem se tesne pred vrcholem dostal k teto hlasce. :@
Carky v textech jsem vyhazel a nic.
Nevite, neda se to treba necim prohnat?

http://www.veselakavarna.cz/
#40
Publikováno 04 listopad 2008 - 14:23

2 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 2 návštěvníků 0 anonymních uživatelů